Donna Vekić predstavila je svoju prvu liniju mirisa za interijer

by | 28 lipnja, 2021
donna vekić

DNNA je novi brend mirisa za interijer namijenjen globalnom tržištu. Spajajući stoljetnu tradiciju Murano stakla, mirisnih kreacija iz centra parfumerije u svijetu – Grasse, Francuska i pčelinjeg voska iz Parka prirode Kopački rit, DNNA je kreirala vrhunska tenisačica Donna Vekić.

DNNA ima za cilj razvijati se i obogatiti segment interijera sa svojim proizvodima, a kao prvu liniju odabrani su mirisi za interijer, koji su Donnina velika strast izvan terena.

Neki kažu da je moguće osjetiti miris pobjede ili poraza. Donna kaže kako u sjećanje može dozvati miris gotovo svih svojih uspomena, posebno onih koje ju podsjećaju na putovanja i igranje tenisa.

To je život – kombinacija raznih izazovnih i opuštajućih trenutaka. Svi teški trenuci podsjećaju nas da imamo nešto za što se vrijedi boriti te nas uče da više cijenimo trenutke uživanja. I to je ono što DNNA želi podijeliti s nama – suze, krv, trud, isprepleten nježnošću, luksuzom i brigom o sebi.

donna vekić

DNNA i Donna najveću pažnju posvećuju kvaliteti mirisa. Proizvodi sadrže formule mirisa osmišljene u poznatom parfemskom centru Grasse u Francuskoj, a dizajnirao ih je parfumer Arnaud Fourré. Svaki od pet mirisa sastoji se od kontrastnih i karakternih nota koje savršeno upotpunjuju jedna drugu. U prvoj DNNA kolekciji moći ćete birati između Mango&Vanilla, Champagne&Strawberry, Amber&CBD, Wild mint&Mimosa ili Bergaomt&Patchouli.

Velika važnost pridodana je i sastavu proizvoda, svijeće su izrađene od 100 % prirodnog voska napravljenog uz pomoć pčela iz Parka prirode Kopački Rit u Hrvatskoj, a odašilju negativne ione kako bi pročistile i poboljšale kvalitetu zraka. Osim samog mirisa, vrlo je važan i dizajn. Zato je svaka posuda za svijeće jedinstvena i napravljena od najkvalitetnijeg Murano-stakla: ručno izrađena, puhana, grijana i hlađena te personalizirana, a potpisao ju je Murano majstor Stefano Mattiello. Svi ti detalji čine savršeno pakiranje za mirisne svijeće i štapiće te tvore elegantan dodatak interijeru.

Da se radi o vrhunsko dizajniranom proizvodu svjedoči i inovativna ambalaža u kojoj se nalazi proizvod, koju je dizajnirala svjetski nagrađivana agencija Bruketa&Žinić&Gray.

“Želim da dizajn i mirisi prenose moju poruku podsjećajući nas na krhkost, ali i da potaknu ljude da nikad ne odustaju. Svaki napor zahtijeva opuštanje, svaka ozljeda treba zacijeliti i svaki se stres mora otpustiti – upravo tomu služe moji proizvodi!”, rekla je Donna Vekić.

DNNA kolekciju možete pronaći na premium prodajnim mjestima, a već su ostvarene i prve suradnje s luksuznim hotelima s pet zvijezdica. Proizvodi su dostupni i na web shopu www.dnna.eu na kojem možete pronaći i više informacija o posebnostima svakog mirisa i pronaći posebni kutak DNNA FOR BEES.

DNNA daruje dio zarade od prodaje svijeća opstanku pčelinje zajednice u Parku prirode Kopački rit. Kako izgleda netaknuti dio prirode iz srca Slavonije i Baranje odakle dolazi osnovna sirovina za mirisne svijeće, pogledajte na inspirativnom videu u nastavku.

Zapratite brend i na društvenim mrežama Instagram i Facebook

Fotografije: Šime Eškinja

Video: Alen Večanin