DOMAĆI BREND kućanskog tekstila koji zaslužuje vašu pažnju

by | 21 rujna, 2017

Lull je novi domaći brend kućanskog tekstila, osmišljen i proizveden u Hrvatskoj. Nastaje kao rezultat ljubavi prema dizajnu, kvalitetnim, prirodnim tkaninama te prema slobodi i individualnosti.

Brend Lull osmislila je Zrinka Kos, pokrenuvši ljetos istoimeni obrt. Zrinka ima bogato iskustvo u tekstilnoj industriji: 17 godina radila je u Tekstilpromet grupi (2000.-2017.), većinom na raznim menadžerskim pozicijama. Poslovno iskustvo stekla je kroz suradnju s domaćim i stranim kupcima i dobavljačima, brojnim putovanjima i sajmovima, od Italije, Njemačke, Španjolske do Turske, Indije i drugih.

Kako je nastao Lull?

U želji za daljnjim osobnim i profesionalnim razvojem, temeljem bogatog poslovnog iskustva i velike ljubavi prema interijerima i kućanskim dekorativnim proizvodima, Zrinka se odlučila za nove izazove i pokretanje vlastite linije proizvoda. U Lull je unijela vrijednosti koje najviše cijeni: slobodu, individualnost, osobnost, vjeru, ljubav, zahvalnost te hrabrost i upornost.

„Volim izazove. Volim pobjeđivati strahove, bilo da to znači osvajati planinske vrhove ili otvoriti obrt i uložiti u proizvodnju u Hrvatskoj iz koje mnogi žele pobjeći. Ovaj brend je moj san, ali doslovno“, kaže Zrinka o motivima pokretanja domaćeg brenda kućanskog tekstila. „Lull je visoko na listi stvari zbog kojih ne želim jedan dan pogledati unatrag sa žaljenjem zašto se nisam odvažila napraviti nešto što me ispunjava“.

Lull proizvodi

Svi proizvodi napravljeni su od pomno biranih prirodnih materijala, a osmišljeni su i dizajnirani od strane hrvatskih stručnjakinja. Lull zasad proizvodi dekorativni kućanski tekstil, od ukrasnih jastučića do posteljine. Asortiman je prilagođen ljudima kojima je važan vlastiti stil i izričaj.

„Svaki trenutak u životu je jedinstven i neponovljiv. Trebamo mu posvetiti punu pažnju, ne osvrtati se previše natrag i ne živjeti u zamišljenoj boljoj budućnosti. Trenutke koje imam za sebe volim provesti u lijepom ambijentu, uz dobru glazbu,  knjigu“, kaže Zrinka o sebi.

Lull je zamišljen kao brend koji kupcima pomože da poslože opuštajući kutak za sebe. I to po pristupačnim cijenama.

 

Kolekcije

Kolekcija Dream on je sanjiva, romantična, bajkovita, poetična. Vraća u djetinjstvo, podsjeća na boravak na selu. Karakteriziraju je bogate prirodne tkanine, a prevladava lan, koji se u posteljinama kombinira s pamučnim tkaninama radi dodatne udobnosti i prozračnosti. Kolekcija je bogata detaljima, volanima i čipkama. Napravljena je u nježnim, pastelnim bojama.

Kolekciju True colors karakterizira jaka koloristika, eksplozivnost boja. Kolekcija sugerira pozitivan stav, otvorenost za novo,  vjeru u sebe, svijet.

U kombinaciji s jednostavnim, čistim linijama proizvoda, svaki ambijent može se lako transformirati i osvježiti pažljivom upotrebom boja i dezena.

Kolekcija Gajba vrlo je jednostavna, snažna, sirova. Prevladava tamna paleta boja. Koriste se prirodni materijali pamuk i lan.

Namjenjena je i snažnijem spolu (koji ne voli da im mama kupuje posteljine na cvjetiće).

Kolekcija Keep it simple inspirirana je KISS principom – keep it simple. Ideja je ne komplicirati nepotrebno! Jednostavne linije, osnovne boje, bazične tkanine. Manje je više.

Svi proizvodi mogu se kupiti putem webshopa na adresi www.lull.hr. U izradi je i engleska verzija webshopa jer Lull cilja i na europske i druge kupce.

IZVOR: JOLIE.HR