Dermalogica je proslavila 15 godina u Hrvatskoj predstavivši nove beauty ideje

#dermalogicahrvatska15

by | 24 listopada, 2022

Desetljeće i pol Dermalogica je prisutna na hrvatskom tržištu. Desetljeće i pol ovaj dermokozmetički brend predstavlja novitete uz stalne edukacije vjernih korisnika. Dermalogica terapeuti i novinari bili su prvi influenceri koji su “riječ o Dermalogici” prenosili kako kozmetičkim profesionalcima tako i krajnjim kupcima. Individualan pristup i cjelovit koncept njege – usluga, savjetovanje, tretmani, proizvodi – ono je po čemu se brend s gotovo 40-godišnjim iskustvom ističe među mnogima.

Skinfluencer academy – za influencere koji su pouzdan izvor informacija

Razvojem društvenih mreža “važni glasnici” postaju skin influenceri. Njihove preporuke i informacije o proizvodima imaju sve veću težinu, pa im je i Dermalogica Hrvatska odlučila prenijeti svoja znanja i iskustva. Učinit će to putem Skinfluencer akademije – pomno osmišljenog programa koji će influencere upoznati s filozofijom brenda, proizvodima te njihovom pravilnom uporabom.

“Kako bi svojim pratiteljima bili pouzdan izvor informacija, važno je da influenceri upoznaju brend iznutra i postanu dio Dermalogica “plemena”. A u tome će im pomoći Dermalogica stručnjaci, visokoeducirani terapeuti i vrsni poznavatelji naših proizvoda“, otkrila nam je Jelena Batić, vlasnica DermaCarea i zastupnica za Dermalogicu.

Mixology – stručno iskustvo, jedinstvene mogućnosti učenja i profesionalne preporuke

Drugu veliku novost u brendu, koncept Mixology, predstavila je Jessica Barber, strastvena zagovornica zdrave i njegovane kože te glavna edukatorica Dermalogice za Europu, Bliski istok i Afriku. Primarna uloga Mixologyja jest edukacija klijenta o pravilnoj uporabi i kombiniranju proizvoda.

“Mixology se sastoji od tri desetominutna modula: PREP (priprema), TREAT (tretiranje) i GLOW (sjaj). Možete ih koristiti kao zasebnu uslugu ili si priuštiti cjelovito 30-minutno iskustvo u kojem se svim osjetilima povezuju teksture i mirisi proizvoda, saznaje kako ih pravilno nanositi i kombinirati te dobivaju dragocjeni profesionalni savjeti za kućnu njegu. Cilj je spoznati važnost svakog koraka unutar rutine njege i tako je učiniti boljom. Postati, na neki način, sam svoj terapeut“, objasnila je Jessica Barber te dodala kako Mixology obuhvaća i preporuku profesionalnih tretmana koji daju vrhunske rezultate.

Petnaest godina Dermalogice u Hrvatskoj tako je, osim proslave, donijelo i nove beauty ideje koje će – uz omiljene im proizvode – razveseliti na tisuće zadovoljnih dama koje su prepoznale vrijednost brenda.

Foto: John Pavlish

Tagovi: