

Kad je Vanja Horvat pokrenula brend Zeo (Zeotex), nije gradila samo poslovni projekt nego i viziju života u kojem su zdravlje, priroda i znanje ravnopravni saveznici. Danas, njezini proizvodi nalaze se u brojnim domovima, a iza svega stoji jednostavna, ali moćna filozofija: živjeti bolje, bez toksina, s više svijesti i odgovornosti.
“Željela sam stvoriti nešto što ima stvarnu vrijednost, ne samo za mene, već i za ljude oko mene, za našu djecu, za prirodu”, kaže Vanja, žena koja je svaki poslovni izazov pretvorila u novi iskorak.
Sve je počelo s mineralom. Prirodni zeolit u obliku praha koji se koristi za čišćenje voća i povrća od pesticida i teških metala bio je prvi Zeo proizvod, a ujedno i odgovor na pitanje kako svakodnevno jesti sigurnije i zdravije. Brzo se pokazalo da tržištu trebaju upravo takva rješenja – jednostavna, učinkovita i čista.

Od tog početka, Zeo se razvio u široku liniju proizvoda, a posebno se ističe kozmetička linija temeljena na zeolitu, koja uključuje Zeo Derm kremu i Zeo masku za lice, Zeo Oral prah za zube, Zeo šampon i Zeo regenerator za kosu te masku Zeo Azuki za detoks i regeneraciju vlasišta.
Ovi proizvodi već su privukli pozornost i izvan granica Hrvatske, a nedavno je predstavljena i najnovija linija za njegu tijela Zeo Body Wash i Zeo Body Cream, koji njeguju kožu, a ne preopterećuju je nepotrebnim sastojcima koji su u mnogim slučajevima štetni za zdravlje.
“Kozmetika bez štetnih sastojaka, koja stvarno njeguje i čini razliku, bio je moj cilj. Danas naš Zeo skincare ide na police europskih tržišta i to mi daje dodatnu potvrdu da smo na pravom putu”, ističe Vanja.
Brend s karakterom i stavom
Iza svakog Zeo proizvoda stoji istraživanje i potvrđeno djelovanje, a iza samog brenda stoji snažna osobna priča. Bez praznih obećanja, samo kvaliteta, znanje i etika.
U vremenu u kojem se održivost sve češće koristi kao trend, Vanja Horvat i njezin brend podsjećaju nas na to da prava promjena dolazi od onih koji imaju viziju i hrabrost da je slijede.

“Najvažnije mi je ostati vjerna svrsi. Brend nije ni logo ni ambalaža, to je obećanje koje dajete ljudima. Moja misija je osnažiti ljude da biraju bolje – za sebe, za svoju djecu, za planet. Kad mi netko javi da je zahvaljujući Zeo proizvodima poboljšao kvalitetu prehrane ili riješio neki problem s kožom ili vlasištem koji je imao, to mi daje snagu za nove projekte. Izazovi će uvijek postojati, ali kad znaš zašto nešto radiš, ništa nije teško”, zaključuje Vanja.
Foto: PR



