Novom KLISAB LJETO20 kolekcijom dominira tie-dye uzorak

by | 29 lipnja, 2020

KLISAB, prominentni hrvatski brend nove generacije, predstavlja kampanju za LJETO20. Serija fotografija snimljena na obroncima Parka prirode Žumberak postavlja pastoralu za kulisu novom dizajnu Tomislava Kliškinića i Marka Šabarića, ideja koju je prepoznala i podržala Turistička zajednica Zagrebačke županije.

KLISAB LJETO20 razvija kontinuitet estetike brenda koji obilježava ishodište u klasici i minimalizmu, preinačenima tako da čine suvremena dizajnerska rješenja. Dizajneri još jednom na prepoznatljiv način pročišćenost i minimalizam suprotstavljaju maksimalizmu pojedinih elemenata, a ovog puta to su volumen siluete, predimenzionirani rukavi i uzorak tekstila.

KLISAB kolekciju za ljeto pred nama dominantno obilježava tie-dye tehnika manipuliranja materijalom. Pamučni popelini, keperi i viskoze ručno su tretirani za kreiranje uzoraka, zbog čega svaki pojedini odjevni predmet iz ove kolekcije izlazi kao neponovljiv. Dizajn tekstila KLISAB sada neupitno potvrđuje za snagu brenda, pridodavši tie-dye već prepoznatoj patchwork tehnici.

Nova KLISAB ljetna odijela, haljine, košulje, tunike i majice zadržavaju karakter autentične i dominantne odjeće, kao i dodatci kojima dizajneri dovršavaju lookove. #KLISABzaGhetaldus naočale ili KLISAB kožne torbe koje su u ovoj kolekciji dobile i mini, torba-ogrlica inačicu, dio su KLISAB brenda koji je modna publika već prepoznala, a lookovi ove kampanje stilizirani su cipelama brenda Z_ Code_Z.

Fotografije potpisuje Petra Mrša uz tim koji čine Petra Sever za Estée Lauder (MUA), Ante Pažanin (kosa), Hana Matić (asistentica stilista), modeli Mia M. i Iva M. iz agencije Talia Model i Nikola Beban (produkcija).