Ova kolekcija torba s domaćim potpisom priziva proljeće
Proljeće nam je pokucalo na vrata, a s njim i brojne nove modne kolekcije koje pozivaju na svjež pristup ovosezonskom odijevanju. Jedna od takvih v...
Dizajner Zoran Aragović koji stoji iza brenda BiteMyStyle fashion design snimio je kampanju za aktualnu kolekciju jesen-zima 2017/18. Glavna lica kampanje su modeli Tea Kramer i Lucija Putanec iz agencije Talia a sam vizual upotpunjen je zanimljiv grafičkim i geometrijskim rješenjima koja su djelo fotografa Denisa Butoraca.
Kosu potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy Hrvatska dok je make up djelo Ivane Bilandžije Billy za Illamasqua i Jean D’Arcel.
Dizajner je za aktualnu sezonu osmislio urbanu street style kolekciju sa sportskim elementima. Kolekcijom dominiraju oversized kaputi, tunike s kapuljačama i hlače širokog kroja midi dužine.
Elementi koji se provlače kroz kolekciju su trake u raznim bojama koje se najčešće koriste na sportskim dresovima no u Aragovićevoj priči one postaju elementi kojima ukrašava odjeću na svoj prepoznatljivi način.
Prvi dio kolekcije sastavljen je od kombinacije crne i bijele dok u drugi dio dizajner na tu bazu dodaje boje poput plave, roze i žute i to u metaliziranim varijantama.
Tkanine koje dizajner koristi su uglavnom one koje su zapravo i učestale u sportskoj modi poput felpe, štepanih materijala za kapute ili bomber jakna, mrežica i neoprena.
Uz trake u bojama Aragović je osmislio i svoj print s već prepoznatljivim BITE ME natpisom koji se pojavljuje na tajicama, neopren haljinama i jaknama.
Forme su izrazito jednostavne s naglašenim volumenom, odjeća je izrazito nosiva i idealna za nošenje kao dnevna ali i kao večernja.
Kao nadopuna kolekcije BiteMyStyle nam donosi kravate s natpisima koje se kombiniraju uz košulju i bomber jakne te torbe u formi ruksaka, pismo torbi ili one karakteristične za odlazak u teretanu no ovaj puta u Aragovićevoj interpretaciji.