ZELENE ST!NG INICIJATIVE U OČUVANJU OKOLIŠA

by | 20 siječnja, 2020

SURADNJA S NEPROFITNOM ORGANIZACIJOM SAVE THE PLANET, ODRŽIVA IZRADA ST!NG AMBALAŽE I NATJECANJE U PREKO 2,000 TALIJANSKIH ŠKOLA, INICIJATIVE SU DE RIGO GRUPACIJE U BORBI PROTIV KLIMATSKIH PROMJENA

ST!NG – najmlađi brend De Rigo Grupe, svjetskog lidera u proizvodnji i distribuciji naočala ozbiljno se pridružio borbi za očuvanje okoliša kroz inicijative usmjerene prema mlađoj publici.

U suradnji s organizacijom SAVE THE PLANET, brend sudjeluje u aktivnoj promociji kolektivnih zelenih projekata čiji je cilj smanjiti štetan utjecaj emisija CO2 na okoliš.

Jedan od projekata je i ‘Amazon Earth’s Lungs’ inicijativa, čiji je cilj prikupiti sredstva za očuvanje eko sustava Manausa u srcu brazilske prašume. Osim novčanog doprinosa u zaštiti okoliša, brend ulaže i u održivi razvoj svojih proizvoda. Tako su dijelovi naočala, modni dodaci te promotivni stalci u optikama izrađeni od neplastificiranih komponenti. Proizvodi se mogu reciklirati te posjeduju FSC certifikat koji podrazumijeva korištenje sirovina u skladu s etički ispravnim načelima.

Očuvanje okoliša ST!NG podupire i dizajnom za višenamjensku uporabu, poput kutija za naočale izrađenih u obliku boce za vodu. Ova višenamjenska boca u nijansama zelene, plave i crvene simbolizira čovjekovu povezanost s prirodom.

Ove bitne kampanje usmjerene su mlađoj publici koja je zauzela jasan stav o očuvanju prirode i trenutnoj ekološkoj krizi. Stoga je ST!NG pokrenuo ‘Tvoj talent, tvoja budućnost’ natjecanje u dizajniranju naočala u više od dvije tisuće talijanskih srednjih škola. Učenici će tijekom kampanje sudjelovati na edukacijama o klimatskim promjenama i brizi za okoliš, a najbolji radovi osvojit će nagradu.

„Čuvanje okoliša dužnost je svih nas. Ova zabrinutost posebno uključuje mlađe generacije koje vjeruju da je njihova budućnost u opasnosti. Zbog toga se ST!NG, najmlađi brend De Rigo Grupe, pridružio stavu mladih pokretanjem projekata posvećenim ovim važnim problemima. Ovo je samo početak virtuoznih inicijativa unutar zelene sfere. Za nas je to izazov u kojem se osjećamo obveznima aktivno sudjelovati”, ističe Barbara De Rigo, direktorica marketinga.

Tagovi: