Anti-trend outfiti za zimu: formule uz koje ćete svaki dan izgledati savršeno, bez imalo truda
Porastom popularnosti održive mode, postalo je in odbacivati trendove - za razliku od 2020., kad je internet kolektivno ludovao za uzorkom kravljih...
Zara, jedan od vodećih svjetskih high street modnih brendova, prepoznala je izazov produženja vijeka trajanja odjevnih komada te je lansirala Zara Pre-Owned platformu.
Ova platforma, koja je već dostupna u Ujedinjenom Kraljevstvu i Francuskoj, uskoro će biti dostupna u još 14 zemalja, među kojima se našla i Hrvatska.
Temeljna misao iza Zara Pre-Owned platforme jest promicanje održivosti kroz tri ključna elementa: popravak, preprodaju ili donaciju rabljenih odjevnih komada.
Brend želi potaknuti svoje kupce na to da razmisle o vijeku trajanja svojih omiljenih odjevnih komada i pridonesu produženju njihovog životnog ciklusa.
View this post on Instagram
Ova inicijativa ne samo da potiče održivost već također i pruža priliku svima da pronađu jedinstvene komade po pristupačnim cijenama.
Tekstilna industrija smjestila se među top tri zagađivača planeta. Stoga je pohvalno to što sve više ljudi prepoznaje važnost održivosti u modi.
Platforma Pre-Owned potiče razmišljanje o ekološki odgovornim odlukama u kontekstu kupovine, no to ne znači da pred Zarom i Inditex grupacijom nije još jako puno posla kako bi se iole približili pojmu održivog poslovanja. Da bi ova platforma uistinu funkcionirala, važno je adresirati i samu kvalitetu odjeće koja bi trebala izdržati nekoliko vlasnika.
Kroz promjenu osobnih kupovnih navika, pojedinci imaju moć doprinijeti stvaranju održivije tekstilne industrije, a ova inicijativa podsjetnik je na to da sve počinje od pojedinca te da svaki korak prema održivijem načinu života ima veliki značaj.
Pročitajte: Pet modnih trendova za 2024. koje Francuskinje nose već sad
Foto: Instagram, naslovna: @zara