Uvrštavanjem šest princeza na svoje bočice, Jana se priključila globalnom Disney trendu koji potiče djevojčice da budu ono što jesu i razvijaju svoje talente

by | 17 rujna, 2018

U sklopu Growing up festivala održanog na zagrebačkom Velesajmu, Jana je predstavila novu ediciju Jana Disney princeze kojom želi motivirati najmlađe na stjecanje zdravih i korisnih navika. Pijenje vode jedna je od onih koja može učiniti razliku u kvaliteti prehrane i zdravlja djeteta u kasnijoj životnoj dobi. Osim toga, ovom edicijom Jana se priključuje i globalnom Disney trendu koji potiče djevojčice cijelog svijeta da budu ono što jesu i razvijaju svoje vrline i talente.

Svaka od šest princeza na novim Jana bočicama ima poseban talent i poruku za djevojčice u novoj školskoj godini. Tako je Rapunzel avanturistkinja koja poručuje da treba živjeti svoj san; Jasmine je neustrašiva i uvijek vidi dobro u ljudima; Belle je iskrena i emotivna te zna da istinska ljepota dolazi iznutra; Ariel je smjela istraživačica koja pjeva iz srca; Pepeljuga je uporna i nikad ne odustaje od zadanog cilja, dok je Snjeguljica prava prijateljica koja poručuje kako je uvijek važno biti dobar prema drugima.

Janin prepoznatljiv i lagan okus dolazi s 800 m dubine, što je rijetkost i u svjetskim okvirima, a koji odlikuje vrhunska čistoća. Potrebu za kvalitetnim izborom kada je u pitanju dnevni unos vode prepoznale su i poznate mame koje su se sa svojim princezama pripremile za početak nove školske godine. Olja Vori s kćeri Nikom te Bojana Gregorić Vejzović s kćeri Zoe zasjale su kao prave princeze, koje baš poput Disney princeza žive u skladu s porukama dobrote. Svaka je princeza posebna na svoj način, a to su  dokazale i poznate mame koje sa svojim kćerima vode računa o stjecanju navike pijenja vode od najranije dobi.

Tagovi: