Torbe koje se i u doba recesije prodaju kao lude!

by | 2 kolovoza, 2016
FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES
FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

Unatoč poražavajućoj činjenici kako prodaja ready-to-wear kolekcije i dalje pada, francuski modni gigant Hermès odlično zarađuje na liniji bezvremenskih accessoriesa.

Prema pisanju portala Business of Fashion, prodajni rezultati modne kuće Hermès su u rastu i bilježe porast od 7,2 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine (riječ je o prvih šest mjeseci godine). No, brojke nisu tako optimistične kako se možda čine na prvi pogled.

Prodaja odjeće je i dalje u padu (takve su tendencije unutar industrije luksuzne odjeće posljednjih nekoliko godina), a ono što “spašava” posao su i dalje – nezamjenjiva linija accessoriesa i parfema koji ovaj kultni brend drže i dalje na vrhu piramide zarade.

Osim torba Birkin i Kelly, koje imaju svoj zvjezdani status diljem svijeta, još tri modela Constance, Halzan i Lindy, ostvaruju vrtoglave brojke na kojima su brojni drugi modni brendovi zavidni.

Unatoč velikom ulaganju u odjevnu liniju i promjenu u ateljeu te dolazak Nadège Vanhée-Cybulski, čini se kako se će prodajni kotač ipak teško pokrenuti do kraja 2016.

IZVOR: ELLE