Skriveno značenje naušnica princeze Catherine pri najnovijem pojavljivanju u javnosti
Princeza Catherine vratila se svojim zaduženjima nakon borbe s tumorom s kojim se morala hrabro suočiti početkom godine. Omiljena britanska princez...
U moru sadržaja koji dnevno konzumiramo na feedovima društvenih mreža, rijetko nam nešto toliko zaokupi pozornost na prvi pogled kao što je bio slučaj s hrvatskim brendom kimona po imenu Tirqiz. No, drugi pogled, i to na osobu koja stoji iza ovih predivnih lepršavih ogrtača, u potpunosti je raskrinkao razlog ove instantne ljubavi.
Naime, Ivana Hrvat neprikosnovena je kreativka, i to, kako će sama reći, unatoč činjenici da je “ekonomist financijaš i radi uredski posao”. Sve čega se dohvati postaje nevjerojatno cool, pa se tako njezina kreativnost dosad materijalizirala u organizaciji genijalnih popodnevnih tuluma pod nazivom hohcajt, s njezinim suprugom Pepijem, poznatim DJ-em i radio voditeljem emisije Adriatic Coasting.
“Hohcajt je projekt nastao kao odgovor okolini na često postavljano pitanje: “A kad će svadba?”. U međuvremenu smo se doista oženili i imali pravi hohcajt (njem. Hochzeit – svadba) ali poanta našeg zajedničkog glazbenog projekta su poslijepodnevna glazbena okupljanja. Naša zajednica su lijepi odrasli ljudi, 30+ godina koji vole kvalitetnu glazbu i ljude, ali i iskoristiti vikend odlaskom u prirodu ili na plac jer do ponoći ste u krevetu”, opisuje Ivana ovaj popularan zagrebački program.
Ne čudi stoga da je stigao i Tirqiz, poseban kakav jest, i to kao pravo utjelovljenje Ivanine dugodišnje želje za kreativnim izražavanjem, ali i njezinog veselog, iskričavog duha.
“Već godinama sam kimono entuzijast i imam barem 15-ak komada u raznim verzijama te smatram da nema zabavnijeg i raznovrsnijeg odjevnog predmeta. Putovanje u Indiju prije dvije godine potaknulo me na pokret. Osim što sam se zaljubila u zemlju i ljude, zaljubila sam se u njihove materijale, boje i dezene, pronašla dvije male obiteljske tvornice i krenula u posao”, otkriva nam o nastanku svog brenda kimona.
Kimona koja Ivana nudi pod okriljem brenda Tirqiz dolaze u dvije verzije – pamučnoj i od reciklirane svilene mješavine.
“Pamučni su izrađeni od 100 % pamuka, i odmilja ih zovem “kimono za plažu” jer su idealni za odlazak na plažu i zaštitu od sunca, na jutarnju kavu, za presvlačenje mokrog kupaćeg, a poslije plaže, samo ih remenom zavežete i dobijete savršenu haljinu za odlazak na večeru ili koktel. Pamučna kimona su unisex i zapravo 50 % kupaca pamučnih kimona su naši dečki i muževi, što me beskrajno veseli”, otkriva Ivana, koja radi i unikatna kimona od reciklirane svilene mješavine. Njih, pak, odmilja zove “kimono za disko”, jer je riječ o statement komadu odjeće koji podiže svaku kombinaciju.
“Kad nađete svoju kombinaciju boja i dezena, ona u vama budi ljepotu i osjećate se posebno i jedinstveno, kao što svatko od nas i jest. Jako su posebni i možete ih nositi u grad, na traperice i bijeli T-shirt da podigne kombinaciju, na slip haljinu, a s kožnim remenom dobijete svileni kimono dress, koji ja volim nositi na kratke čizme. Za odlazak na joga retreate, ujutro dok piješ prvu jutarnju kavu, još snena. Kombinacije su doista beskrajne. Ono što me dodatno veseli je to da koristimo već postojeće materijale i recikliramo ih te tako pazimo na našu Majku Zemlju”, priča Ivana.
“Mislim da je kimono univerzalan odjevni predmet bez obzira na godišnje doba. Naš je moto ”Život je bolji u kimonu” i doista vjerujem i živim to, tako da ćemo ih sigurno stalno imati u ponudi. Za jesensko zimsku kolekciju spremamo nove odjevne predmete od reciklirane svile, kimona od malo konkretnijih materijala, sukladno godišnjem dobu”, kaže Ivana.
Kad je riječ o kroju kimona, Ivana ga je napravila u suradnji s tvornicama i njihovim konstruktorima, a materijale i kombinacije bira sama. Pamučna kimona možete pronaći putem webshopa (www.tirqiz.com), dok se svilena zbog kompleksnosti materijala i činjenice da je svaki komad unikatan prodaju na različitim pop-upovima. Sve modele Tirqiz kimona možete pronaći na Instagramu.
Osim kimona, Tirqiz nudi i nakit, no čini se da priča ovog brenda na tome neće stati.
“Veliki sam ljubitelj i kolekcionar kristala već godinama (tirkiz mi je omiljeni, što je bila i inspiracija za ime brenda), tako da sam osmislila chakra prstene, izrađene od pozlaćenog 925 srebra s različitim kombinacijama kristala koji targetiraju različite chakre, kao mala pomoć u našem wellbeingu i balansu. U ponudi imam i Buddha bangles, koje potječu iz tajlandskih budustičkih hramova, imaju zlatno lišće u sebi i ugravirane mantre za dobru sreću, poveznost, zdravlje i ljubav, i koriste se i kao mindfulness alat. Njihova priča jako je posebna i već dugo poznata na svjetskoj sceni, a Tirqiz je prvi koji ih nudi u Hrvatskoj. Još stotinu ideja mota mi se po glavi, samo treba pronaći vremena za realizaciju istih. Sad kad sam zagrebala u kreativnost, ne namjeravam stati. Beskrajno sam zahvalna na prilici da donesem malo ljepote svijetu u kojem živim, razveselim nekoga, i to je ono što me dugoročno hrani”, govori nam Ivana.
Nimalo ne sumnjamo u to da će Tirqiz postati jedan od prepoznatljivih brendova na domaćoj sceni, a da je već sada poseban, u to smo, nadamo se, uvjerili i vas.
Foto: Nikolina Mimić Dujmović, Saša Drobac