Ova kolekcija torba s domaćim potpisom priziva proljeće
Proljeće nam je pokucalo na vrata, a s njim i brojne nove modne kolekcije koje pozivaju na svjež pristup ovosezonskom odijevanju. Jedna od takvih v...
Dizajnerica Saša Maksimiljanović po prvi put predstavlja kampanju za mušku kolekciju svojeg brenda MAKS. Iako već nekoliko godina uspješno izbacuje i muške kolekcije, po prvi put nastala je i popratna kampanja za aktualnu sezonu, proljeće-ljeto 2020. A kad je nešto prvi put, onda neka je i bombastično, pa je tako zaštitno lice kampanje „The Last men on Earth“, koju potpisuje Šime Eškinja, svjetski top-model Bruno Santos, inače poznat kao jedini model u modnom svijetu koji je u jednoj sezoni bio zaštitno lice čak dvije velike modne kuće, Versace i Armani.
Na svjetskoj modnoj sceni ime Bruno Santos iznimno je dobro poznato i cijenjeno. Prvi brazilski muški top model u svojoj je karijeri krasio mnoge kampanje, editorijale svjetskih modnih časopisa te naslovnice istih. Jedan je od top 10 muških top-modela svih vremena, a osim što je istovremeno bio zaštitno lice i Versacea i Armanija, snimio je i svjetske kampanje za Calvin Klein, Guess, H&M, Oscar de la Renta, L’Oréal, izlazio u editorijalima časopisa Vogue, GQ, V Magazine, Spoon, Men’s Health, Cosmopolitan, Elle i mnogih drugih, te nosio revije brendova Dolce Gabbana, Iceberg, Armani, Ralph Lauren i drugih svjetskih modnih kuća.
Nakon poziranja pred objektivima Petera Lindbergha, Stephena Meisela, Patricka Demarcheliera, Annie Leibovitz te mnogih drugih vrhunskih svjetskih modnih fotografa, Bruni je ovo prva suradnja s najpoznatijim hrvatskim modnim fotografom Šimom Eškinjom. Inspiracija za kampanju bila je apokalipsa danas u kojoj je Bruno izvrsno utjelovio Šiminu viziju zadnjeg čovjeka na svijetu. Kampanja je snimanja u Marbelli, gdje Bruno živi i radi, a samu lokaciju u kojoj se ističe pustoš, nenaseljeno područje s palmama u zalazak sunca, predložio je sam Bruno. Kako bi dobio apokaliptični prizvuk koristeći kontra svijetlo i meke sjene, Šime je odlučio snimati u sam zalazak sunca te na taj način idealno predstaviti najnovije modele MAKS men kolekcije.
„Svake godine izbacujem po dvije muške kolekcije, a ovaj put odlučila sam da je vrijeme i za prvu mušku kampanju. Kao i do sada, kampanju je osmislio dugogodišnji suradnik i prijatelj Šime Eškinja, a iznimno sam počašćena da je upravo Bruno Santos zaštitno lice te kampanje. Bruno u ovoj našoj modnoj priči nije bio samo vrhunski profesionalac i top-model koji glumi i pozira nego i fenomenalan domaćin meni i Šimi u Marbelli, u kojoj već godinama živi. Brend Maks već je gotovo 50 godina prisutan na hrvatskoj modnoj sceni i iznimno sam ponosna da prvu mušku kampanju predstavljamo s takvim svjetskim imenom“, objasnila je Saša Maksimiljanović.
Ova MAKS men kolekcija naslanja se na dosadašnje ženske kolekcije, te se u njoj isprepliću crna i bijela boja. Sašin potpis i avangardna estetika prožimaju se kroz svaki model izrađen od prirodnih, prozračnih materijala idealnih za nadolazeće vruće ljeto. Različitost materijala, borba krojeva, idealan sklad bijelih laganih materijala i crnih kompaktnih tkanina samo su neke od odlika ove Sašine modne igre namijenjene apokaliptičnom, pomalo mističnom MAKS muškarcu.
Nova Maks men kolekcija trenutno je u prodaji u dućanu Hysteria u Teslinoj 9 u Zagrebu, u Super Si u Beogradu, AvecNono u Zürichu, te na londonskom webshopu Erebusstyle.com, a ubrzo i na prodajnim mjestima u Ateni i Americi.