SVE BOJE JESENI BRENDA BITEMYSTYLE

by | 29 studenoga, 2019

Dizajner Zoran Aragović koji stoji iza brenda BiteMyStyle snimio je kampanju za aktualnu kolekciju jesen-zima 2019./2020. Kao kulisa kampanje savršeno se uklopio prostor Hub Cooltura puba koji odiše unikatnošću i potpuno drukčijom vibrom od one na koju smo do sada navikli viđati u Aragovićevim kampanjama.

Novom kolekcijom dominiraju nešto zagasitiji zemljani tonovi, karirani uzorak i asimetrija, s pokojom eklektičnom bojom koja opisuje dizajnerov karakter. Kaputi, jakne i suknje strožih formi pomalo asociraju na vojne odore dok su haljine lepršavih, fluidnijih i asimetričnih formi. Glavna ideja kolekcije jest igra kontrastima u dužinama, bojama ili teksturama na odjevnim predmetima. Tehnikom color blocking dizajnirali smo maksi kapute u narančastoj, pink i crvenoj boji i s njima kombinirali kratke lepršave haljine u sivim i smeđim tonovima od tkanina specifičnih za klasična odijela.

Asimetriju postižemo i kombiniranjem volana i faldi različitih dužina, posebno na suknjama, koje u kontrast stavljamo sa sakoima u blago vojničkom stilu. Tkanine koje koristimo u kolekciji su uglavnom vuneni štofovi, veluri, viskoze i pletenine.

„Želio sam kroz kampanju dočarati estetiku kolekcije i na fotografijama u prvi plan staviti kolorit i formu odjeće. Boje su prave jesenske s naglaskom na zemljane tonove, dok sam se u formi poigrao asimetrijom i neobičnim strukturama tkanina“, ističe dizajner.

Aragović je i u ovoj kampanji okupio dugogodišnje suradnike i prijatelje, pa je tako iza objektiva stao višestruko nagrađivani fotograf Denis Butorac, za besprijekornu kosu se pobrinula Katica Topčić za Kevin Murphy Hrvatska, dok je za make-up zaslužna Ivana Bilandžija Billy, a stilist Leon Ivanuša je uz BiteMyStyle odjeću kombinirao cipele iz ponude dućana Antonija fashion i Mass-a. U ulozi modela našla se jedna od najpoznatijih domaćih manekenki, Lucija Beden iz agencije Talia Model.