10 najboljih ruževa u ružičastim i koraljnim nijansama
Recite zbogom svom omiljenom nude ružu. Pozdravite vruće ljetne dane uz koraljni ili ružičasti ruž koji će vašem tenu udahnuti dašak boje. Kor...
“HI FRIENDS. HI LOVERS. WE ARE Q/S designed by ,THE NEW URBAN BRAND.”
Naziv je slogana pod kojim će se „Q/S designed by“ predstaviti kao samostalni brend na velikom događanju tijekom Berlin Fashion Weeka. Osnovna ideja brenda „Q/S designed by“ jest suradnja s raznim brend ambasadorima. Prvi brend ambasador postao je međunarodno uspješni DJ i producent Robin Schulz, koji je u vrlo kratkom roku dosegao status globalne zvijezde te je trajno promijenio svijet popa i klupske glazbe. Njemačka zvijezda surađivat će s mladim urbanim brendom kako bi napravio dvije kolekcije, za žene i za muškarce.
Prije preimenovanja, brend „Q/S designed by“ postojao je pod nazivom s.Oliver DENIM te je pripadao s.Oliver grupaciji. U srpnju će postati samostalni brend unutar s.Oliver grupacije, koju zajedno čine brendovi s.Oliver, Comma, Liebeskind i Triangle.
Prva „Q/S designed by“ kolekcija naći će se u dućanima od srpnja 2016.
Nova Q/S designed by kolekcija moći će se pronaći u dućanima od srpnja 2016.
„Q/S designed by“ kolekcija ima golemi potencijal za rad na tržištu kao samostalni, urbani brend. Njegova samostalnost je strateški korak tvrtke s ciljem dosezanja mladog, urbanog tržišta a time i nove ciljne skupine”, objašnjava Armin Fichtel, CEO s.Oliver grupe. Preimenovanje brenda pratit će i promjena izgleda trgovina. Stari s.Oliver DENIM logo biti će zamijenjen novim logom “Q/S designed by”.
„Vidimo golemi potencijal za rad na našem tržištu za naš novi samostalni brend „Q/S designed by“, dodaje Mathias Eckert, direktor prodaje s.Oliver. Naši maloprodajni partneri reagirali su izuzetno pozitivno na ovu promjenu te podržavaju osamostaljenje brenda.“ Otvorenje prve samostalne trgovine bit će u Meinheimu u Njemačkoj, u rujnu 2016.
Brend „Q/S designed by“ nudi casual&cool odjeću. Jesenska kolekcija bit će fokusirana na džersej, pleteninu i pamučne veste. Kolekcija je nanovo definirana i razvijena. Možemo ju opisati kao jedinstvenu, suvremenu i urbanu. Fokus je na visokoj razini kvalitete, modernom dizajnu, udobnosti i prije svega na jednostavnosti kombiniranja.
Novi suvremeni brend predstavit će nove muške i ženske kolekcije na sajmu mode u Berlinu Panorama, krajem lipnja, nudeći kupcima prvi pogled na kolekciju proljeće/ljeto 2017.
SLUŽBENI AMBASADOR BRENDA SA SVOJOM KOLEKCIJOM: DJ FENOMEN ROBIN SCHULZ
Glazba i moda usko su povezani. Svjetski poznat njemački DJ Robin Schulz samo je u posljednje dvije godine primio preko 100 platinastih i zlatnih glazbenih nagrada. Apsolutni je pobjednik na svim glazbenih ljestvicama u posljednje dvije godine po plasmanu br.1 hitova na područjima Njemačke, Austrije i Švicarske. Njegov remix pjesama Lilly Wood & The Prick songs „Prayer in C“ pobio je sve rekorde te je u posljednjih nekoliko mjeseci postao najuspješniji njemački hit producent, obarajući međunarodne ljestvice.
Trostruki ECHO pobjednik, koji je surađivao s glazbenicima poput Coldplaya, Lykke Li, Jasmine Thompson i Akona, potpisao je 18-mjesečnu suradnju kao prvi ambasador samostalnog branda . U fokusu suradnje sa Robinom Schulzom nalaze se dvije kolekcije koje smo razvili u zajedničkoj suradnji. Prva kolekcija za žene i muškarce biti će dostupna u trgovinama od ožujka 2017. Prezentirati će 10-15 cool,suvremenih, uličnih stilova za žene i muškarce. Druga kolekcija moći će se pronaći u trgovinama u rujnu 2017.
INOVATIVNA MEDIJSKA KAMPANJA SA ZVIJEZDOM – ROBINOM SCHULZOM
Suradnja s Robinom Schulzom popraćena je inovativnom marketinškom kampanjom.
„Željeli smo iskoristiti ekskluzivan i jedinstven sadržaj prilagođen glazbi i modi kako bismo postavili potpuno nove standarde“, izjavio je Sandro Schramm, voditelj marketinga „Q/S designed by“. Tijekom 18-mjesečne suradnje s Robinom Schulzom fokus će biti na društvenim medijima. Predstavljanje prve kolekcije bit će popraćeno dokumentarnim filmom Robina Schulza u trajanju od 60 minuta u suradnji s Warner Music Central Europe. Film će biti prikazivan isključivo na društvenim mrežama. S 1,5 milijun pretplatnika, Robin Schulz Youtube kanal je trenutačno najuspješniji njemački glazbeni kanal. Kampanja će se također prikazivati i na drugim digitalnim platformama kao što su Spotify i Shazam.
VELIKO PREDSTAVLJANJE TIJEKOM BERLINSKOG FASHION WEEKA 2017.
Službeni početak suradnje s DJ-em Robinom Schulzom i osamostaljenje brenda „Q/S designed by“ bit će predstavljeno na Berlin Fashion Weeku 28. lipnja 2017. Oko 450 posebnih gostiju očekuje se u Haubentaucher-Berlinu na glamuroznoj zabavi. Poseban gost večeri bit će ambasador brenda DJ Robin Schulz, koji će izvoditi svoje poznate svjetske hitove kao što su: „Prayer in C“ i „Sugar“. Tijekom večeri, također se očekuje još jedno glazbeno iznenađenje.
Prezentacija brenda te nove kolekcije „Q/S designed by“ bit će prikazane digitalno, na nov i inovativan način.