s.Oliver je lansirao novi brend pod nazivom „Q/S designed by“ koji će djelovati kao samostalni brend

by | 17 studenoga, 2016

Osnovna ideja brenda „Q/S designed by“ je suradnja s raznim brend ambasadorima. Prvi brend ambasador je postao međunarodno uspješni DJ i producent Robin Schulz, koji je u vrlo kratkom roku dosegao status globalne zvijezde te je trajno promijenio svijet pop i klupske glazbe. Njemačka zvijezda surađivat će s mladim urbanim brendom kako bi napravio dvije kolekcije, za žene i muškarce.

Brend „Q/S designed by“ nudi casual&cool odjeću. Jesenska kolekcija bit će fokusirana na džersej, pleteninu i pamučne veste. Kolekcija je nanovo definirana i razvijena. Možemo ju opisati kao jedinstvenu, suvremenu i urbanu. Fokus je na visokoj razini kvalitete, modernom dizajnu, udobnosti i prije svega na jednostavnosti kombiniranja.

Novi suvremeni brend predstavit će nove muške i ženske kolekcije na sajmu mode u Berlinu Panorama, krajem lipnja, nudeći kupcima prvi pogled na kolekciju proljeće/ljeto 2017.

SLUŽBENI AMBASADOR BRENDA SA SVOJOM KOLEKCIJOM: DJ FENOMEN ROBIN SCHULZ

Glazba i moda usko su povezani. Svjetski poznat njemački DJ Robin Schulz je samo u zadnje dvije godine primio preko 100 platinastih i zlatnih glazbenih nagrada. Apsolutni je pobjednik na svim glazbenih ljestvicama u posljednje dvije godine po plasmanu br. 1 hitova na područjima Njemačke, Austrije i Švicarske. Njegov remix pjesama Lilly Wood & The Prick songs „Prayer in C“ pobio je sve rekorde te je u zadnjih nekoliko mjeseci postao najuspješniji njemački hit producent obarajući međunarodne ljestvice.

Trostruki ECHO pobjednik, koji je surađivao s glazbenicima poput Coldplaya, Lykke Li, Jasmine Thompson i Akona, potpisao je 18-mjesečnu suradnju kao prvi ambasador samostalnog brenda. U fokusu suradnje s Robinom Schulzom nalaze se dvije kolekcije koje smo razvili u zajedničkoj suradnji. Prva kolekcija za žene i muškarce bit će dostupna u trgovinama od ožujka 2017. Prezentirat će 10-15 cool, suvremenih, uličnih stilova za žene i muškarce. Druga kolekcija moći će se pronaći u trgovinama u rujnu 2017.

INOVATIVNA MEDIJSKA KAMPANJA SA ZVIJEZDOM ROBINOM SCHULZOM

Suradnja s Robinom Schulzom popraćena je inovativnom marketinškom kampanjom.

Željeli smo iskoristiti ekskluzivan i jedinstven sadržaj prilagođen glazbi i modi kako bismo postavili potpuno nove standarde“, izjavio je Sandro Schramm, voditelj marketinga „Q/S designed by“. Tijekom 18-mjesečne suradnje s Robinom Schulzom fokus će biti na društvenim medijima. Predstavljanje prve kolekcije biti će popraćeno dokumentarnim filmom Robina Schulza u trajanju od 60 minuta u suradnji s Warner Music Central Europe. Film će biti prikazan isključivo na društvenim mrežama. S 1,5 milijun pretplatnika, Robin Schulz Youtube kanal je trenutačno najuspješniji njemački glazbeni kanal. Kampanja će se također prikazivati i na drugim digitalnim platformama kao što su Spotify i Shazam.