S Linom Marićem o međunarodnom uspjehu tvrtke Revelo, domaćeg distributera estetskih uređaja i dermokozmetike

Entuzijazam i vizija kao kapital

by | 29 ožujka, 2024

Vodeći hrvatski distributer estetskih uređaja i dermokozmetike Revelo u posljednjih je nekoliko mjeseci postigao velike uspjehe na internacionalnoj razini, što nas je potaknulo na to da o ovoj uspješnoj domaćoj tvrtki razgovaramo s njezinim osnivačem, Linom Marićem.

Vaš poduzetnički put u estetskoj branši započeo je 2009. godine i nije bio nimalo lak. Možete li se za nas prisjetiti ovih početaka, tadašnjih težnji i izazova?

Puno priča o poslovnom uspjehu počinje pričom o garaži kao prvom uredu. Kad sam pokretao svoju firmu Revelo, tada mi je podrum bio pod poplavom, tako da je moja priča započela za kuhinjskim stolom. Od “kapitala” sam posjedovao entuzijazam i viziju. S obzirom na to da je tada recesija ušla na velika vrata, kako bih preživio i kako bih mogao održati svoj san o poslovnom uspjehu, paralelno sam vodio restoran. Estetska branša koja je u to vrijeme u Hrvatskoj bila u povojima i tek otkrivala svoje čari bila je moj izbor kao branša koja će doživjeti snažan razvoj i na našem tržištu.

Kad se dogodio Vaš prvi veliki proboj na estetskom tržištu i što je on podrazumijevao?

Naš prvi pravi proboj dogodio se uvođenjem tadašnjeg najskupljeg tretmana na tržištu u nekirurškom preoblikovanju tijela, pravog kralja svog segmenta i opjevane legende brojnih zadovoljnih klijenata – Med Contoura. Indikativno i tada, 2011. godine, i danas u 2024. godini, u trećoj generaciji ista ustanova je mjesto radnje – Poliklinika Bagatin, koja je prije koji dan instalirala svoj četvrti Med Contour uređaj. To nikad ne bi bilo moguće da se Med Contour uređaj kroz sve tri svoje generacije nije pokazao kao najučinkovitiji borac protiv svih neželjenih pojava na tijelu, bilo da se radi o višku masnih naslaga, celulitu ili opuštenom tonusu kože.

Danas je Revelo vodeći hrvatski distributer medicinsko-estetskih uređaja i dermokozmetike. Koji su ključni trenuci ili strategije koji su pomogli Revelu da uspostavi svoju vodeću poziciju u regiji?

Prilikom uvođenja Med Contour usluge, kao najskuplje usluge svog segmenta, trebalo je biti i kreativan i odvažan. Snimanje vlastitih videa o svakom segmentu te usluge bio je presedan. Uključivanje liječnika, plastičnih kirurga, kozmetologa i klijenata Med Contour tretmana te njihovih svjedočanstva također je bilo novost na našem tržištu.

Kako su Vaše iskustvo i stručnost pridonijeli oblikovanju Revelove vizije i uspjeha u sektoru medicinsko-estetskih uređaja?

Kreativnost i dalekosežnost u planiranju aktivnosti bili su temelji kojima je Revelo sa svojim partnerima (prvo s Poliklinikom Bagatin, a onda i s ostalim vodećim ustanovama estetskih poliklinika) mijenjao tržište. Da biste imali uspješan proizvod/uslugu, nije dovoljno razmišljati samo kako je plasirati po prvi put na tržištu, već imati viziju gdje i kako svoj proizvod i uslugu vidite za godinu, za tri, za pet godina. Svim novim partnerima s kojima ulazimo u pregovore oko novog zastupništva na tržište kažemo da ako traže partnera, u našem slučaju distributera, koji će im u najkraćem mogućem roku donijeti najveći uspjeh, onda mi nismo tvrtka za njih. Ali ako traže partnera koji će se profesionalno, i s potpunom brigom brinuti o našem zajedničkom projektu sljedećih deset godina, onda smo mi pravi partner za njih. Revelo je bio partner brojnim globalnim i vodećim tvrtkama u svom segmentu na našem tržištu, ali ako ta ista tvrtka nije bila pravi partner po našim standardima, koji i našim klijentima jamče najbolju uslugu, onda se nismo libimo odbiti daljnju suradnju s takvim partnerima. Naša najveća vrijednost nisu samo tvrtke koje trenutačno zastupamo već i odluke o prekidu suradnje s onima koje ne ispunjavaju naše etičke vrijednosti i profesionalne standarde.

Što Revelo izdvaja od ostalih tvrtki u industriji medicinsko-estetskih uređaja i kako održavate svoju konkurentsku prednost?

Uvijek sam se vodio time da samo najviši poslovni i partnerski standardi predstavljaju dugoročno jamstvo i temelje našeg uspjeha i poslovanja. Iz tog razloga mogu ponosno istaknuti da mi u Revelu radimo po najvišim mogućim standardima etike, poštenosti i partnerskog odnosa. Poštenje, dana riječ i dogovor za nas su svetinja. Trenutačno je naša najveća snaga vlastiti tim stručnjaka i organizacija kojom klijentima nudimo najbolju uslugu u svom segmentu. Birajući razne profile stručnjaka u svom segmentu, Revelo tim danas je i internacionalno prepoznat kao vodeći tim, bilo da se radi o prodajnom savjetovanju, aftersale supportu, marketing podršci i pozicioniranju brandova koje zastupamo, tehničkoj podršci ili logističkoj organizaciji. Naši prodajni timovi podijeljeni su po specijalnosti usluge, tako da imamo posebne timove za njegu kože, za segment nekirurškog preoblikovanja tijela te za laserske usluge. Osim što su svi naši članovi all-round talenti i vrhunski ogranizirani, specijaliziranost u svakom segmentu djelovanja ono je što naš tim još više ističe. Jedna od naših glavnih prednosti jest i kreativnost. Svaki dan u Revelu počinje intenzivnim brainstorming sastankom iz kojeg se rađaju ideje koje polučuju internacionalna, svjetska dostignuća.

Posljednja internacionalna priznanja koja ste primili prilično su impresivna. Možete li nam reći malo više o njima te što ona za Vas znače, i privatno i poslovno?

Prvo je Revelo u prosincu 2023. u Nashvilleu, SAD, na International Distributor Meetingu primio nagradu za “Highest Growth” u 2023., u konkurenciji svih europskih distributera brenda Circadia. Tvorac Circadije, dr. Peter Pugliese, smatra se jednim od glavnih svjetskih istraživača i formulatora profesionalne dermokozmetike te predstavlja inovativnu dermokozmetiku koja prati cikluse tijela tijekom dana i noći. Početkom drugog mjeseca ove godine u Parizu, u sklopu najvećeg kongresa medicine i estetike na svijetu, “IMCAS-a”, Revelo je primio nagradu “2023 EMEA Distributor of The Year” od strane The Hydrafacial Company. Hydrafacial predstavlja najizvedeniji aparativni tretman njege kože na svijetu, s više od šest milijuna izvedenih tretmana u 2023. godini. Osim što je omiljeni tretman diljem svijeta, Hydrafacial ima svoju vojsku vjernih korisnika i među svjetskim celebrityjima, poput Kim Kardashian, a jedna od vodećih svjetski zvijezda, Jeniffer Lopez, u suradnji s Hydrafacialom razvila je i “JLO Booster”, koji hidrira kožu, čini je sjajnom i prenosi taj JLO glow na apsolutno svaku osobu koja ga isproba, neovisno o spolu i tipu kože.

Što ove nagrade svjetskih razmjera znače za Vaše daljnje poslovanje i rast?

Navedena priznanja ne čine nas samodopadnijima ili nam predstavljaju znak za opuštanje i predah, već motivaciju za više, jače, bolje. Naši ciljevi nadilaze naše trenutačno područje djelovanja. Jedan od njih je da u sljedećih tri do pet godina, uz regionalno tržište na kojemu smo prisutni, budemo prisutni i na tržištima poput Dubaija, Katara, Bahreina… Trenutačno smo u završnoj fazi izgradnje našeg drugog regionalnog Experience centra u Zagrebu, u koji ulažemo puno ljubavi, kreativnosti i iskustva, a kojim ćemo našim klijentima ponuditi još veći standard usluge. Voljeti to što radiš ključno je za dugoročno, uspješno poslovanje. Kako kažu, puno je lakše doći do vrha, negoli zadržati se na vrhu. Iznimno sam ponosan na činjenicu da mi u Revelo timu svaki dan smišljamo nove načine kako bismo bili još bolji u tome što radimo i našim klijentima ponudili uslugu po najvišim svjetskim standardima.

Foto: PR