
Pronašli smo savršen “dupe” viralne šljokaste minice
Najnovija modna opsesija koja se proširila društvenim mrežama uoči ljeta - preslatka minica s velikim šljokicama, uvjerljivo će biti jedan od it ko...
Nabavite svoje favorite na vrijeme
Kultni engleski brend koji je promijenio svijet čiste ljepote zatvara svoja vrata do kraja 2025. godine. Što se krije iza ove iznenadne odluke?
Kao što svaki ljubitelj ljepote zna, REN Clean Skincare bio je sinonim za čistoću, prirodne sastojke i održivost. No, nažalost, ovaj kultni brend završava svoju priču do kraja trećeg kvartala 2025. godine, kako je potvrdila njihova matična kompanija Unilever.
REN Clean Skincare osnovan je 2000. godine u Londonu, i od tada je neprestano pomicao granice ljepote. S formulama bez parabena, sulfata, sintetičkih mirisa i petrokemikalija, REN je ubrzo postao omiljen među onima koji su željeli čistiju i zdraviju njegu kože. Njihova filozofija “čista ljepota” tada je bila revolucija, a danas je standard u industriji.
View this post on Instagram
Unatoč početnim uspjesima nakon što ga je Unilever kupio 2015. godine, brend se suočio s izazovima. Tijekom 2023. godine pokušali su modernizirati svoj asortiman smanjivanjem proizvoda, fokusirajući se na osjetljivu kožu i američko tržište. No, nažalost, ti napori nisu bili dovoljni da spase brend od tržišnih izazova i unutarnjih poteškoća.
Iako će police uskoro ostati bez prepoznatljivih bočica REN-a, njihova ostavština živi dalje. REN je bio jedan od prvih brendova koji je industriji ljepote pokazao da čistoća i održivost nisu samo trendovi nego i potreba. Inspirirali su mnoge brendove i potrošače, a njihova filozofija i dalje oblikuje budućnost ljepote.
Ako ste voljeli njihove proizvode, sada je pravo vrijeme da se opskrbite omiljenim artiklima prije nego što nestanu. I dok se opraštamo od REN-a, ostaje nada da će njihova vizija nastaviti inspirirati nove generacije beauty inovatora.
Foto: Instagram
Magda Dežđek je freelance novinarka i urednica s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima. Karijeru je započela kao studentica u Jutarnjem listu, a ubrzo se pridružila magazinu Sensa, gdje je od prvog do posljednjeg broja radila kao urednica, novinarka i stilistica. Tijekom godina surađivala je s brojnim tiskanim i online medijima, uključujući Extru, Lisu, Elle i Adivu. Posljednje dvije godine dio je tima Ljepote&Zdravlja, specijalizirajući se za teme o wellbeingu i ljepoti. Uz strast za istraživanjem beauty svijeta, posebno uživa pisati o svojim putovanjima, koja su njezin nepresušan izvor inspiracije.