REDEFINIRANA KLASIKA u prvoj kampanji modnog brenda TARA fashion

by | 29 ožujka, 2018

TARA fashion svojom prvom službenom “kampanjom” čestita Uskrs svima, a posebno ženama, koje su sinonim novog rođenja, plodnosti i života, poput babilonske božice plodnosti i ljubavi, Ištar, koja je u zemaljskom obliku prikazivana kao zec. Žene svih profila i životne dobi, te stvarni život, glavna su inspiracija pri kreiranju kolekcije TARA, stoga se i na kampanji nalaze žene i djevojke koje na prvi pogled nemaju mnogo sličnosti, no svaka od njih kroji svaki svoj dan, te vlastitu sudbinu, više no ikad opterećene raznim izazovima i utjecajima okoline, karijere, obitelji i društvenog života. Uza sve navedeno, zavodljivost i stil i dalje se očekuju kao jedan od prioriteta vizualnog doba u kojem živimo. Stoga su kao dodatak stylingu na fotografijama dodane zečje uši, koje na pomalo ironičan način propitkuju upravo tu ulogu žene u današnjem društvu, koja pored svih “moraš”, istovremeno treba biti i zavodljiva. Modeli su Branka Habek i Zvona Vučković, pripadnice “zlatnog doba” modelinga, Zagrebačke modne scene, koje i dalje zrače svojom svježinom i šarmom, Vedrana Linardić, Valentina Kuzmić, Lorena Kovač, Sara Dobranić te djevojke iz direkcije Kraljice Hrvatske. Nakit na kampanji, dio je kolekcije TJ Jewellery Studio, koji prati TARA FASHION na svim važnijim projektima, svojim unikatnim i ručno rađenim komadima, također Hrvatskog dizajnera nakita Tomislava Janičića.


TARA FASHION  domaći je brend koji već nekoliko godina gradi svoj put do publike, prije svega zaposlenih žena, čije odijevanje mora zadovoljiti kriterije dnevno prihvatljivih, uredskih kombinacija, ali i pružiti mogućnost za izgradnju osobnog stila. Uz dodatni izazov u kreiranju odjeće za svaki dan, svjesni široke ponude koja je danas prisutna na domaćem i stranim tržištima, TARA je svoju filozofiju gradila na takozvanom “slow fashion” pokretu, kreirajući komade koji će biti u uporabi više sezona, kvalitetom i dizajnom, u materijalima koji podnose održavanje i svakodnevnu uporabu, a rađeni su u vlastitoj proizvodnji, kojom se trudi očuvati radna mjesta i domaću modnu industriju spasiti od nestajanja. Večernja moda, u znaku brenda TARA, značila bi odmak od klasičnih svečanih komada, koji naglasak stavljaju na blještavilo i siluetu, te se radije pozabavila rješenjima koja su istovremeno klasična i profinjena, ali i nosiva u svakodnevnom životu, kombinirajući komade iz kolekcije, ovisno o prigodi. U krug svojih suradnika, Marija Fresl, diplomirana konstruktorica odjeće, koja je aktivno u modnom biznisu više od 20 godina, prije godinu dana uključila je Viktora Dragu, domaćeg modnog stručnjaka kao kreativnog direktora na kolekcijama kako bi dodatno definirao potpis brenda te ga približio ciljanoj publici i pripremio za nastup na stranom tržištu.


Domaća moda obiluje dizajnerskim potpisima, koji su, nazovimo to, krajnost. Glamuru sklona klasika, najčešće večernja i svečana odjeća ili pak avangarda, koji su preplavili tržište u najrazličitijim formama, gubeći pritom na svojoj autentičnosti. Upravo su ta dva stila polarizirala scenu pa ćete tako avangardni stil prepoznati kao onaj koji nose arhitektice, odvjetnice ili žene umjetničkih zanimanja, dok će onaj komercijalniji biti namijenjen uredskim poslovima, marketingašicama ili ženama u javnim poslovima. Upravo smo tu našli prostor koji treba popunu. Naime, neke žene vole mijenjati svoj stil odijevanja ovisno o prilici, raspoloženju ili dobu dana ili godine. Klasični komadi, sa zanimljivim detaljima i dizajnerskim rješenjima, kombinirani, definiraju stil, koji možete smatrati svojim.


Širina kolekcije, koja se predstavlja do četiri puta godišnje kroz stalne nadopune, jedna je od prednosti i izazova u zadanom tempu predstavljanja noviteta iz radionice TARA fashion. Naravno, razlog tome leži i u vlastitom proizvodnom pogonu, koji je dugi niz godina izrađivao modele manje-više svih domaćih te velikog broja stranih modnih imena. “TARA fashion jedan je od malobrojnih domaćih brendova koji se bavi proizvodnjom odjeće te je plasira diljem Hrvatske, na više od 10 lokacija. Dostupnost kolekcije svim klijenticama, bez obzira na geografski položaj, još je jedan uvjet koji, smatramo, zadovoljava ideju uspješnog poslovanja. Za zahtjevnije klijentice, bez obzira na konfekcijske veličine, prilagođavamo komade iz kolekcije u direktnom kontaktu s timom koji će sugerirati najoptimalnija rješenja na zadovoljstvo klijenta. Domaći modni proizvod namijenjen široj publici, po prihvatljivim cijenama, kvalitetom i dizajnom s kojima konkurira bilo kojem stranom brendu, strategija je brenda. No istovremeno, serije su dovoljno male kako ne biste susretale vlastite klonove u svakodnevnim situacijama. Kreativna razmišljanja i razvoj poslovanja, dovela su i do lansiranja nove linije pod nazivom MONOCHROMATIC, koja se bavi razvojem dizajna i kreiranjem malih linija za “posebne prigode”, od onih definiranih strukovnim zakonitostima, kao što su dizajniranje osobnih uniformi, do sportskih linija te eksperimentalnom scenskom i svečanom odjećom. Radujemo se proširenju kruga svojih zadovoljnih klijenata.”


FOTO: Tomislav Valent
MUA: Petra Sever
HAIR: Ivica Palinić
KREATIVNO VODSTVO/STYLING/DODACI: Viktor Drago