Severina postala zaštitno lice svjetski poznatog brenda
Svojom iznimnom i upečatljivom karijerom i prepoznatljivošću u zemljama jugoistočne Europe, Severina je postala sinonim za autentičnost i elegancij...
Scena parfema nikad nije bila toliko jaka, a ovaj tip razmjene omogućuje još više opcija za obožavatelje raznovrsnih mirisa
Žene su oduvijek ludovale za parfemima i toaletnim vodicama, no svi stručnjaci iz svijeta kozmetike slažu se da scena parfema nikad nije bila toliko jaka kao u posljednjih nekoliko godina. Bilo da je riječ o pomami za parfemima iz Zare ili cijeloj skupini žena koje nemilice kupuju niche parfeme, nekoć rezervirane za najimućnije, kozmetička industrija usko je fokusirana na proizvodnju novih hit mirisa, što je dovelo do raznih novih aspekata u ovom području. Fantasy parfemi, stvoreni kako bi privukli one koji kupuju putem interneta, doživjeli su svoj veliki boom, a fragrance swap, odnosno eventi na kojima se održava razmjena parfema postaju sve veći hit u svijetu.
Ideja je vrlo jednostavna, i zapravo genijalna.
Sa sve većom željom da kupe nove mirise o kojima se govori, kao i sve popularnijim načinom kupovanja mirisa putem interneta, žene često otkrivaju da im miris koji su toliko željele uopće ne pristaje pa je pametno – prodati ga, ili još bolje zamijeniti.
A gdje to bolje napraviti nego na eventu na kojem se odvija razmjena parfema, na koju će stići još žena s mirisima koje ne namjeravaju više trošiti, a koji će nekog itekako usrećiti?
Naravno, na eventima pod nazivom fragrance swap mogu se naći i neki neželjeni pokloni ili parfemi čija je bočica jednostavno prevelika, a sve to dovodi do raznovrsne ponude u kojoj “parfemski geekovi” uživaju.
View this post on Instagram
Ova ideja nije nova – primjerice, kolektiv The Institute of Art and Olfaction u Americi fragrance swap evente održava već deset godina, no s porastom industrije niche parfema i interesa za novim mirisima te pretjeranog konzumerizma, iz godine u godinu ponuda je sve zanimljivija.
View this post on Instagram
Globalno tržište parfema procijenjeno je na više od 50 milijardi dolara 2022. godine i očekuje se da će nastaviti rasti za pet posto svake godine do 2030. godine.
FOTO: INSTAGRAM: @revesdefragrance