
8 proizvoda iz nove essence kolekcije koji bi uskoro mogli postati viralni
Ako postoji savršeno vrijeme za osvježenje naše beauty rutine, to je definitivno proljeće. Bilo da tražite novi, zabavni make up ili proizvode koji...
Razmišljajući o dizajnerima koji su, osim zavidne modne karijere, ostvarili i veliki uspjeh u beauty industriji, preciznije svijetu parfema, među prvima na listi svakako bi se našao američki dizajner Marc Jacobs. On je 2001. sklopio suradnju s Cotyjem, velikim američkim proizvođačem beauty proizvoda, a od tada do danas njegova kolekcija parfema broji čak 67 naziva. Mnoge od njih ste, vjerujemo, imali priliku isprobati, a osim mirisnim notama, vjerojatno su vas osvojili dizajnom bočica i pričom koja ih je pratila.
Dizajner se prošle godine ipak odlučio maknuti od slatkastih mirisa koji su obilježili njegovu “beauty karijeru” i tržištu ponuditi svoj, kako je rekao, prvi zreli miris za žene. Tada je rođen Decadence, parfem koji utjelovljuje seksepil i sofisticiranost, kojem je zaštitno lice u reklamnoj kampanji postala fatalna Adriana Lima.
Već godinu dana kasnije, na sceni se pojavljuje novi miris iz obitelji Decadence, koja će, po svemu sudeći, s vremenom postajati sve bogatija. Divine Decadence na europskom će se tržištu naći u rujnu 2016., a od jučer je dostupan u američkim parfumerijama i robnim kućama. Riječ je o novoj i nježnijoj verziji originalnog Decadence parfema, koja dolazi u sličnoj bočici kao i njegov prethodnik i neodoljivo podsjeća na kožne torbice po kojima je Jacobs također planetarno popularan.
Novi parfem opisuju kao blistavu ekspresiju glamura i luksuza, a s njime djevojka ili žena bira dekadenciju kao stil života, koja nadilazi pitanje dobi ili stila. Ovom zaraznom i senzualnom cvjetnom mirisu ženstvenost daju gardenija, hortenzija i biljka poznata kao kozja krv, a parfem će se u prodaji naći u količini od 50 i 100 mililitara.
IZVOR: Journal.hr