PRONAĆI PRAVI PARFEM NIJE BAŠ JEDNOSTAVNO, ali jednom kad ga nađete, nećete ga mijenjati

by | 9 srpnja, 2019
FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES/THINKSTOCK

Gotovo smo sigurni da ne postoje žene koje ne vole parfeme, postoje samo one koje još uvijek nisu pronašle svoj savršen miris. Mnoge od nas suočile su se s problemom odabira parfema. Suviše je sladak, previše je dosadan, preintenzivan je… Pitate se kako odabrati parfem koji će se idealno stopiti s vašom kožom i osjetilima? Jednostavno, slijedite ova pravila.

kupovinu parfema najbolje je krenuti ujutro. Vaši mirisni receptori najbolje rade upravo tada te ćete parfem osjetiti čišće i intenzivnije. Osim toga, zrak u dućanu još uvijek neće biti prepun raznoraznih mirisa ostalih kupaca i parfema koje su isprobavali.

Nemojte žuriti pri odabiru parfema. Parfemi sadrže alkohol te ih nije poželjno udisati odmah nakon prskanja jer nadražuju receptore u nosu. Kako bi potpuno doživjeli parfem, pričekajte pet do 10 minuta nakon nanošenja. U tom vremenskom periodu sav nepotreban alkohol će ispariti, a miris će lijepo sjesti na kožu sa svim svojim notama.
Ako vam se svidi neki parfem, obavezno ga nanesite na kožu. Postoji velik broj parfema koji će promijeniti svoj miris u kontaktu s tijelom te će djelovati drukčije.
Važno je podijeliti parfeme u skupine i pronaći idealnu skupinu koja vam odgovara. Postoje cvjetni mirisi, citrusni, drveni, itd. Ovo će vam pomoći u drastičnom sužavanju mirisnih nota koja ćete isprobavati u parfumeriji tako da će pogreška biti izbjegnuta.
U dućanima se nalazi u prosjeku oko 200 različitih parfema i nemoguće ih je sve isprobati. Nemojte se ustručavati tražiti pomoć stručnih zaposlenika jer oni postoje da bi vam olakšali pronalazak čim shvate kojim parfemima više gravitirate.
Prije odlaska u parfumeriju pogledajte parfeme koje već imate i koje najčešće koristite. Zapitajte se zašto. Što je tako posebno u njima? Zašto neke druge parfeme gotovo i ne koristite? Informirajte se o notnoj paleti (guglajte) jer možda uvidite vrijedne informacije koje će vam doživotno pomoći u odabiru novih parfema.