Proljetna kolekcija brenda A’marie koju ćete odmah poželjeti

by | 3 veljače, 2015

Za 2015. brend A’marie donosi cijeli niz iznimno nosivih modela s naglaskom na prozračnim haljinama i balonerima od MicroModala koje će žene obožavati nadolazeće sezone. Izbor boja ostaje u okviru bazičnih – bijela i crna te puderasta, nježno zelena i boja vanilije, a kao inspirativan motiv poslužio je najljepši simbol proljeća – cvijet. Dizajnerica ga u svojoj novoj kolekciji implementira na više načina te tako unosi dozu romantike u svoje kreacije.

Svaki komad odjeće besprijekorno je osmišljen i izrađen od ugodnih ekoloških materijala, izdržljivima u smislu nošenja te lakima za održavanje. Pamučnom čipkom implementiranom u dnevne haljine od MicroModala ostvarena je zanimljiva igra romantike i opuštenosti dok se baloneri s lakoćom pretvaraju u večernje kreacije. Posebnost im daju resice, sada već zaštitni znak brenda A’marie, a u obliku ‘statement’ jakni pojavljuje se Alcantara te popularni ‘scuba’ materijal od kojeg su izrađene i suknje. Kada se radi o detaljima, Anamarija Brkić nadovezuje se na svoju prethodnu kolekciju korištenjem rupičastih pamučnih materijala, volana na rubovima i transparentnosti, no donosi i neke nove poput okruglih izreza, svilene mrežice i širokog poruba od neoprena. U ovim modelima svaka će se žena osjećati zavodljivo te istovremeno udobno i nesputano, a svaki pojedini model iznimno je lak za kombiniranje što je već poznata karakteristika Anamarijinog rada.

Kako brend A’marie svake sezone iznenadi i novom suradnjom u slučaju modnih dodataka, ovaj put radi se o jedinstvenom hrvatskom brendu torbi Gooma – torbama u potpunosti izrađenima od gume koje će se svidjeti obožavateljicama upečatljivih modela. Kolekcija sunčanih naočala za proljeće/ljeto 2015. donosi najupečatljivije  modele s potpisom hrvatske dizajnerice do sada. Moćni i debeli okviri u zagasitim i zemljanim bojama u kombinaciji s jarkom narančastom i zelenom nameću se kao ljetni modni dodatak snažnog dojma koji odlično parira njezinom dizajnu odjeće.

Kampanja je snimljena u prostoru Et Cetera Lifestyle store-a u zagrebačkoj Novoj vesi, a Anamarija Brkić i ovoga je puta okupila vrhunsku modnu ekipu. Kampanju potpisuje odlična Maja Kljaić, make-up je djelo Sabine Šarić-Novak za Jane Iredale (Dermacare) dok je za styling kose zaslužan Ivica Palinić za CHI (Dermacare). U ulozi modela pojavljuje se Suzana Horvat (Premium Models), a predivnu modnu priču kroz tekst je interpretirala Tina Bačić.