Peta obljetnica projekta „Neka odrastanje bude dječja igra“

by | 5 listopada, 2018

Jubilarna peta godina održavanja projekta društvene odgovornosti “Neka odrastanje bude dječja igra”, koju tvrtka Beiersdorf Hrvatska uspješno provodi u suradnji sa Savezom društava „Naša djeca“ Hrvatske, započinje danas, a uključuje razne programe koji će se provoditi diljem Hrvatske do sredine prosinca 2018. godine.

Tema ovogodišnjeg projekta, čiji je ambasador poznati glumac Zijah Sokolović, pod nazivom BAJKAONICA ZA PET je pripovijedanje i nadovezuje se na prošlogodišnju, a obogaćena je s još više aktivnosti namijenjenih djeci kako bi se razvijala i učila o svijetu oko sebe.

Projekt BAJKAONICA ZA PET podržavaju i brojna poznata lica iz javnog života poput Doris Pinčić Rogoznice, Ide Prester, Mirne Medaković Stepinac i Luke Bulića, prepoznajući koliko je važno pričati priče djeci od malih nogu kako bi usvajala ključne poruke o životu i svijetu oko sebe, učila te formirala mišljenja.

Kako bismo promovirali važnost pripovijedanja kao aktivnost koja djecu potiče na razmišljanje i razvija njihove socijalno-kognitivne vještine, tvrtka Beiersdorf Hrvatska ovogodišnjom donacijom partneru projekta Savezu društava „Naša djeca“ Hrvatska u iznosu od 150.000,00 kuna omogućila je raznovrsne programe, opremanje prostora i edukaciju 34 volontera iz čak 21 Društava „Naša djeca“ za pripovjedački program „Bajkaonica“.

Volonteri su u sklopu edukacije usvojili nova znanja i vještine o pripovijedanju što im je omogućilo da u daljnjem radu s djecom mogu provoditi kvalitetnije programe, a šest novih Društava dobila su opremu za provođenje aktivnosti BAJKAONICA ZA PET.

Time je u dvije godine provođenja projekta na temu pripovijedanja opremljeno ukupno 21 Društvo „Naša djeca“ s posebno osmišljenim mobilnim kutkom za pripovijedanje koji uključuje – stolicu, tepih, lampe, vizual projekta, posebne opreme za pripovjedača i dodatnog rekvizita Pu(T)ne torbe priča dizajnerice Tee Janković te šarenih jastučića za djecu prema zamisli dizajnerice i kostimografkinje Goranke Vlahović iz studija Pleat pls.

Počevši s 5. listopadom 2018. godine, pokreće se i kreativni natječaj na NIVEA stranici https://www.nivea.hr/nivea-noviteti/bajkaonica. Na natječaju je predstavljena 21 priča nastala na radionicama Bajkaonica u Društvima „Naša djeca“ koje su održali volonteri s djecom nakon provedene edukacije. Zadatak svakog Društva bio je osmisliti novu, slobodnu interpretaciju poznate bajke H. C. Andersena „Ružno pače“, odnosno osmisliti svoju verziju zadanog djela tako da se ne mijenja ono najbitnije – pouka priče.

Svojim glasovima potrošači će u razdoblju od 05. do 26. listopada odlučiti kojih pet novih interpretacija bajke su najbolje, a potom će zaključno s 30. listopadom 2018. godine stručni žiri sastavljen od tri člana – Magdalene Mlinar Blaić, predstavnice tvrtke Beiersdorf Hrvatska, Ksenije Rožman, stručne suradnice Saveza društva „Naša djeca“ Hrvatske i neovisne stručnjakinje prof. Velimire Velički s Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabrati pobjedničku priču BAJKAONICE ZA PET.

Tijekom mjeseca studenoga projekt će se nastaviti kroz NIVEA mjesec pripovijedanja u kojem će se održati Bajkaonice u osnovnim školama, knjižnicama i bolnicama diljem Hrvatske.

U pet osnovnih škola djeci od prvog do četvrtog razreda pobjedničku priču izvest će ambasador projekta, glumac Zijah Sokolović, u sklopu radionica Bajkaonica kako bismo važnost pripovijedanja dodatno približili djeci.

Dugoročni značaj ove društveno odgovorne inicijative vidljiv je i u procesu verifikacije programa pripovijedanja koji je iniciran u sklopu prošlogodišnjeg održavanja projekta kod Agencije za odgoj i obrazovanje.

Po završetku verifikacije omogućit će se djeci školske dobi, učenicima od prvog do četvrtog razreda osnovnih škola u cijeloj Hrvatskoj dugoročna prisutnost i daljnji razvoj projekta Bajkaonica kroz financijsku podršku resornih ministarstava.

Time će se zaokružiti inicijalna ideja projekta, odnosno podrška koju NIVEA pruža obiteljima na području Hrvatske, pomažući djeci i odraslima u ostvarenju njihovih punih potencijala, što je cilj ove globalne inicijative tvrtke Beiersdorf.