Gigi Hadid nova je zvijezda kampanje za parfemMillion Gold For Her koja će nadahnuti sljedeću generaciju da prkosi konvencijama i prigrli vlastitu individualnost, kako ističu iz brenda.
Rabanne ima dugu povijest imenovanja nezaboravnih ambasadora, legendarnih lica koja utjelovljuju odvažan duh ove modne kuće, time potičući sljedeće generacije da stvaraju kreativniju i inkluzivniju budućnost. A ove godine, svoje najveće imenovanje ambasadorice dosad.
Ponosno su najavili globalnu megazvijezdu Gigi Hadid, najutjecajniji supermodel svoje generacije, TV voditeljicu i poduzetnicu, kao zaštitno lice Million Gold For Her mirisa. Riječ je o prvom mirisu nove vizionarske franšize koji utjelovljuje opojne i uzbudljive ženstvene elemente i to u seksi bočici s prepoznatljivom XL karikom Rabbanneovog signature nakita.
Iza kampanje stoje Mert Alas i Manu Cossu, a glazbeno je prati ultimativna himna ženskog osnaživanja i uspjeha: Pure/Honey Beyoncé. U kampanji Gigi izlazi na pozornicu u zlatnoj Rabanne haljini optočenoj Swarovski kristalima i u središtu je pozornosti.
Ona pleše, kreće se i čini prepoznatljivo Rabanneovo pucketanje prstima. Ona je apsolutno jedinstvena. U svemu što ona jest i za što se zalaže, Gigi odražava srž te prkos i bunt Rabanne brenda, utirući put novom dobu neodoljive zlatne senzualnosti.
“Million Gold For Her podsjeća me na utjelovljenje Rabanne modne kuće. Miris je moćan i lijep, s ružom, lavandom i slankastim mineralnim mošusnim podtonom. Volim kako je postignuta ravnoteža pri kreiranju ovog mirisa. Smatram da velik dio moje osobnosti ima i muževnu crtu, tako da mi se sviđa mješavina ženskih i muških elemenata u mirisu”, rekla je Gigi Hadid.
“Gigi utjelovljuje duh nasljeđa modne kuće Rabanne. U njoj vidim sličnosti s legendarnim muzama gospodina Rabannea – od Jane Birkin do Jane Fonde kao Barbarelle. Ona također donosi svoju osobnost koja je čini savršenim utjelovljenjem moderne Rabanne žene,” izjavio je Jerome Leloup, potpredsjednik Rabanne-a.
Magda Dežđek je freelance novinarka i urednica s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima. Karijeru je započela kao studentica u Jutarnjem listu, a ubrzo se pridružila magazinu Sensa, gdje je od prvog do posljednjeg broja radila kao urednica, novinarka i stilistica. Tijekom godina surađivala je s brojnim tiskanim i online medijima, uključujući Extru, Lisu, Elle i Adivu. Posljednje dvije godine dio je tima Ljepote&Zdravlja, specijalizirajući se za teme o wellbeingu i ljepoti. Uz strast za istraživanjem beauty svijeta, posebno uživa pisati o svojim putovanjima, koja su njezin nepresušan izvor inspiracije.