Stručnjaci savjetuju: Kako smiriti tjeskobu koju osjećamo zbog kaosa oko nas?
Koliko god staloženi bili, svi dobro znamo onaj osjećaj straha i nemira koji nam može uzrokovati iznenadni poziv usred noći, šokantna vijest u medi...
Slavni indie brend Glossier nakon sedam godina izbacio je dva nova mirisa
Je li parfem Glossier “You” i na vašoj listi želja? Premda je brend Glossier nastao na idejama i željama milenijaca, nakon brojnih uspona i padova, danas je jedan od najpopularnijih brendova generacije Z ponajprije zahvaljujući mirisu koji stiže u mliječnobijeloj bočici sa crvenim čepom. Njegova osnivačica Emily Weiss napravila je veliki boom u svijetu kozmetike kad je 2014., skupivši sva saznanja putem beauty bloga Into The Gloss, odlučila pokrenuti beauty brend koji je pristupačan i djelotvoran, a baziran na željama stvarnih žena, odnosno svojih čitateljica s kojima je godinama komunicirala. Mnogi smatraju da je upravo brend Glossier popularizirao trend indie kozmetičkih brendova izvan Koreje, a parfem “You”, koji na svakome miriše drugačije, u kratkom je roku osvojio tržište i postao jedan od najprestižnijih mirisa djevojaka generacije Z.
Sada, sedam godina nakon izbacivanja mirisa “You”, Glossier je odlučio izbaciti još dvije verzije tog mirisa, u snažnoj, senzualnoj varijanti i pročišćenom, “smirenom” izdanju.
Upoznajte dva nova mirisa brenda Glossier!
Originalni parfem Glossier “You” trebao je mirisati poput čiste kože svakog pojedinca, s blagim akcentom koji se mijenja na svakoj koži, a dva nova mirisa stižu uz nešto probitačnije note.
Glossier “Doux” delikatna je, drvenasta kombinacija mirisnih nota, stvorena za one koji vole profinjene i nenametljive mirise. Otvara se slatkom ljubičicom kao gornjom notom, praćenom toplim notama palo santoa, tamjana, mirte i mošusa.
Glossier “Rêve”, s druge strane, san je svake obožavateljice gurmanskih parfema zahvaljujući jedinstvenoj mješavini mirisnih nota šljive, badema, irisa i sandalovine.
Oba mirisa trebala bi mirisati drugačije na svakoj koži, no, nažalost, neće ih biti tako lako nabaviti u Europi.
Tijekom godina, brend Glossier prodavao se u pop-up dućanima i određenim dućanima u Europi (poput butika Colette u Parizu), a sada se može kupiti u Sephori u Velikoj Britaniji, i na raznim lokacijama u Americi.
Još nije poznato kad će biti moguće kupiti ga u zemljama Europe.