
Pretraživanja skočila za 3045 posto: ovo je najtraženiji make-up proizvod ljeta 2025.
Dior ponovno osvaja - i to kombinacijom nostalgije i luksuza, a Pinterest bilježi "eksplozivan" rast interesa za njihovo novo sjajilo za usne. Tko...
Zamislite parfem koji se toliko sviđa ljudima da se na TikToku pregledava milijune puta, pretražuje više od četiri milijuna puta godišnje i prodaje se svakih nekoliko sekundi. Da, toliko je dobar. I da, još uvijek je najprodavaniji.
Već tri godine zaredom, parfem Cloud Ariane Grande uvjerljivo drži titulu najprodavanijeg celebrity mirisa na svijetu. Od svog lansiranja 2018. postao je ne samo kultni favorit nego i globalni fenomen, a trend se nije zaustavio ni u 2025. godini.
U 2022. godini, Cloud se u američkom lancu Ulta prodavao svakih 11 sekundi – podatak koji je tad zvučao gotovo nevjerojatno. Ipak, noviji podaci potvrđuju da taj interes ne jenjava: u 2023. godini Cloud Intense postao je najpretraživaniji celebrity parfem u Velikoj Britaniji s prosječno 18 883 mjesečnih pretraga, dok je u SAD-u držao najviši indeks popularnosti među parfemima slavnih. A 2024. godine Ariana je nadmašila samu sebe – Cloud Pink bio je nominiran za najprestižniju nagradu u industriji parfema, FiFi nagradu za najpopularniji ženski miris.
Na TikToku je Cloud prikupio više od 99 milijuna pregleda, a na Instagramu drži prvo mjesto među parfemima slavnih s više od 24 000 hashtagova. Influenceri, tinejdžeri, ali i ozbiljni beauty entuzijasti – svi se slažu: ovo je miris koji ne izlazi iz mode. I ne, ne radi se samo o imenu slavne pjevačice.
Mirisna kompozicija ono je što ga izdvaja – slatka, kremasta, zavodljiva i nosiva u svim prilikama. Note lavande, kruške, bergamota, šlaga, kokosa, pržene praline i vanilije stvaraju neodoljiv dojam koji podsjeća na luksuzne niche parfeme, ali po znatno pristupačnijoj cijeni. Možda je upravo ta kombinacija kvalitete i dostupnosti razlog zašto je Cloud ostvario više od milijardu dolara u maloprodaji diljem svijeta.
Ako ste do sada ignorirali parfeme poznatih osoba, možda je vrijeme da date priliku mirisu koji već tri godine ne silazi s trona. Jer kad jedan parfem osvaja i modne urednice i TikTok zvijezde – znate da se iza hypea krije nešto stvarno posebno.
Foto: Mizina, iStock via Getty Images Plus; PR
Magda Dežđek je freelance novinarka i urednica s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima. Karijeru je započela kao studentica u Jutarnjem listu, a ubrzo se pridružila magazinu Sensa, gdje je od prvog do posljednjeg broja radila kao urednica, novinarka i stilistica. Tijekom godina surađivala je s brojnim tiskanim i online medijima, uključujući Extru, Lisu, Elle i Adivu. Posljednje dvije godine dio je tima Ljepote&Zdravlja, specijalizirajući se za teme o wellbeingu i ljepoti. Uz strast za istraživanjem beauty svijeta, posebno uživa pisati o svojim putovanjima, koja su njezin nepresušan izvor inspiracije.