Ovaj novi domaći brend dokaz je da su moda i ekologija savršen spoj

by | 7 listopada, 2020

U moru brze mode kojom smo okruženi i od koje se pokušavamo odmaknuti zbog održivosti kojoj težimo, sretni smo da još uvijek ima odvažnih i kreativnih ljudi koji će svoje ideje rado pretočiti u genijalne proizvode koje želimo imati u svom ormaru, pritom šireći glasnu poruku o ekologiji.

Nedavno, na Instagramu se predstavio novi brend torbi 3p, koji spaja modu i održivost, upravo zbog zasićenosti jednokratnih proizvoda na tržištu. Vreće i torbe koje je brend plasirao kao svoje prve proizvode, izrađene su od stopostotnog indijskog platna, a cilj je imati jednu ili nekoliko koje ćete moći nositi preko nekoliko sezona. Projekt veže funkcionalnost, estetiku i dvostruku poruku – onu o ekološkoj osviještenosti odmičući se od jednokratne plastike i personaliziranu poruku osobe koja nosi torbu. Osnivačica brenda, Kristina Deranja, krenula je u cijeli projekt prvenstveno kako bi poslala poruku – „reduce, reuse, recycle“.

3p vreće su ekološki prihvatljiv asesoar. Okosnicu čine platnene vreće koje se mogu oživjeti natpisima kreiranim prema dogovoru, inicijalima, tekstom omiljene pjesme ili rečenicom najdražeg filma. Humoristični natpisi su uvijek dobrodošli! 3p vrećice su vaš dnevni suputnik, u njima možete nositi zdravi snack, knjige, laptop, kućne potrepštine ili namirnice netom nabavljene na zelenoj tržnici. Osim funkcije i estetske uloge, u brendu 3p najvažnija je ekološka održivost. Čvrsti i izdržljivi stopostotni pamuk je odgovor na potrebu za održivošću i osnovama ekološki usmjerenog života. Kako je kupcima ekologija najprihvatljivija kroz jednostavnu, mikrorazinu, torbe s nepretencioznim vezanima natpisima su se učinile kao logičan smjer”, priča Kristina.

Okosnica brenda 3p su vreće koje ne ovise o sezoni i njihova uloga je funkcija, a u cijelu priču su se slučajno uplele i torbe s pletenim nastavcima koje su svojevrsna oda ljetu. One su dio limitirane međusezonske kolekcije i pojavljivat će se sezonski. Kristini su u planu su uskoro i ruksaci koji će se kreirati prema željama kupaca i krajnjih korisnika.

Zanimljivo je koliko se i u Zagrebu osjeća utjecaj Dalmacije, pa je Kristina odlučila iskoristiti neke od najpoznatijih izraza koji su nam već ušli u rječnik kao svojevrsni pečat na svojim malim eko modnim dodacima.

Naziv 3p je vrlo jednostavan. Ponediljak, promaja i pegula su kao tri smrtne kazne hrvatskog čovjeka. Odrasla sam u Zagrebu, no utjecaj Dalmacije sam osjetila od malih nogu kroz društvo. Koliko god se činili dislocirani, ovi pojmovi su zaživjeli kao dio neformalnog govora. Kada Dalmatinac kaže “pomalo”, to je univerzalno prihvaćen hrvatski termin. Promaju i ponediljak ne moramo posebno objašnjavati, dok je pegula “bad luck”. Ono što želite izbjeći u životu, ali je ironičan i zabavan natpis na torbi. Bolje imati “pegulu” na torbi nego u životu! Brend ima lokalnu vrijednost, no to vas ne sprječava da ispišete stihove nekog hita Taylor Swift ili Kanyea Westa. Citati se izrađuju u pet različitih fontova, kao i citati, dok se s kupcima dogovara oko zamišljene grafike ili kombinacije grafike i teksta”, objašnjava.

Torbe su dio limitirane kolekcije i prodaju se do isteka zaliha, a cijena vreće bez personalizacije je 50 kuna, dok je cijena personalizirane vreće 89 kuna. Torba bez personaliziranog natpisa je 150 kuna, dok je personalizirana 189 kuna. Cijene vreća s izvezenim inicijalima je 59 kuna.

Foto: 3p