OTKRIVENI PRLJAVI TRIKOVI dućana u kojima ste gotovo svakodnevno

by | 13 siječnja, 2017

ThinkstockPhotos-462954205

Brojni e-mailovi, upiti i komentari svjedoče o tome kako većina hrvatskih potrošača sumnja da ih se vara pri prodaji parfema. Nedavno su se redakciji Slobodne Dalmacije obratila dva kupca koja su tvrdila da su testeri bili intenzivniji od parfema koji su im prodani, a riječ je bila o proizvodima brendova Armani i Dior.

Ta su svjedočanstva pokrenula cijelu lavinu reakcija i nagnala lobisticu za kozmetički industriju, zaposlenu u Njemačkoj, da ukaže na činjenicu kako pojedini poslovni subjekti nabavljaju parfeme sumnjivim kanalima. Među njima se nalaze i krivotvorine, koje plaćamo po cijeni originala.

Ono što se ponekad prodaje u drogerijama, koje nisu ovlašteni distributer, spada pod takozvani „grey market ware“, odnosno sivo tržište roba. Ta se roba nabavlja izvan službenih distribucijskih kanala prodaje. Lobistica napominje da u Njemačkoj postoje odlične sigurnosne mjere u nabavi i prodaji proizvoda kako bi proizvod uistinu bio original, no nije sigurna je li to i u Hrvatskoj slučaj. Dodaje na to kako samo pojedini prodavači imaju distribucijsko pravo prodavati luksuzne marke kao što su Chanel, Boss, Hermès i Armani.

Pojedini zlonamjerni trgovci stavljaju parfemsku vodu u tester, a potom prodaju toaletnu vodu za znatno veću cijenu nego što taj proizvod zaslužuje. Ovakvi su slučajevi često neprimjećeni.