Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Iako se čini da je puno manje beauty proizvoda s pumpicom ili raspršivačem, trebali biste slijediti primjer stručnjaka i takvim proizvodima dati prednost pri kupnji.
Za to postoji najmanje pet dobrih razloga.
1. Bakterije ne ulaze u njih
Umjesto da proizvod izravno dodirujete rukama ili make-up četkicama te tako omogućujete širenje bakterija, ambalaža s pumpicom ili raspršivačem vam ne dopušta direktan kontakt s proizvodom prije njegovog nanošenja na tijelo.
2. Dulji rok trajanja
U otvorenom obliku rok uporabe kozmetike istječe brže, kako navodi Cosmopolitan. Do toga dolazi zbog izravnog kontakta s kisikom pa mnoge komponente proizvoda prestaju biti aktivne ili brže oksidiraju. Upravo je to razlog zbog kojeg se i brojni proizvodi koji sadrže vitamin C nalaze u vrećicama te su dovoljni samo za jednu uporabu.
3. Sporije korištenje proizvoda
Kad pritisnete pumpicu, proizvod se dozira u onoj količini koja vam je potrebna za jedno korištenje.
4. Ovakve proizvode možete dijeliti
Umjesto da svatko umače prste u vašu kremu, ovako ćete je sigurno moći podijeliti s drugima, bilo da je riječ o vašoj sestri, prijateljici ili mami.
5. Sadrže manje konzervansa
U proizvode koji se pakiraju u ambalažu s pumpicom ili raspršivačem proizvođači najčešće stavljaju manje konzervansa jer ga nije potrebno u tolikoj mjeri za održavanje kvalitete proizvoda.
Photo by The Honest Company on Unsplash