Osvrt na izložbu “Novi pogledi”

by | 18 svibnja, 2014

Izložba „Novi pogledi“, realizirana je isključivo sredstvima Udruge “Jedni za druge” i suradnjom s Centrom za kulturu Trešnjevka. Realizirana je i velikim entuzijazmom članova i korisnika te velikom kreativnošću i motivacijom autora – DRAŽENA HRŽIĆA, MARIA ĆAVARA te ostalih malih dječjih, ali i odraslih ruku, pod vodstvom radne terapeutkinje Kristine Gogić.

DSC_0391

Aktivnosti Udruge se provode zahvaljujući podršci svih Gradskih ureda (za zdravstvo, za socijalnu skrb i osobe s invaliditetom, za poljoprivredu) te Ureda za suzbijanje zlouporabe droga Vlade RH i povremenih privatnih donacija.

Dodatne aktivnosti Udruge, vrlo često su, susretljivošću Klinike za psihijatriju Vrapče, održavane u prostorima Klinike, koja ne nastupa isključivo iz uloge liječenja, već je otvorena i za edukacijske, rehabilitacijske, pa i prevencijske aktivnosti širokog spektra raznih ljudskih problema. Takva „otvorenost“ i „širina“, upravo je prilika za podršku destigmatizacijskim procesima, a što je ujedno i jedan od značajnih ciljeva aktivnosti Udruge „Jedni za druge“.

DSC_0402

Izložbom „Novi pogledi“ u Centru za kulturu Trešnjevka, napravljen još jedan korak naprijed na putu realiziranja spomenutog cilja. Predstavljen je dio kreativnosti korisnika i „umjetnika“ (i osoba s invaliditetom i bivših ovisnika u programu resocijalizacije), koji su iskoračili iz institucionalnih okvira u našu svakodnevnicu i to zahvaljujući svojoj spremnosti da u javnost izađu s činjenicom da imaju određene teškoće s kojima se uče živjeti i boriti.

DSC_0414

DSC_0416

Još je Erich Fromm rekao da je zdravo društvo ono društvo koje unapređuje ljudsku solidarnost, i ne samo da dopušta nego i stimulira svoje članove da se s ljubavlju povezuju međusobno. Takvo društvo unapređuje produktivnu aktivnost svakoga u njegovom radu, podstiče razvijanje razuma i omogućuje čovjeku da izrazi svoje unutarnje potrebe u kolektivnoj umjetnosti i ritualima.

Uz sve druge aktivnosti Udruge, izložba „Novi pogledi“ dala je još jedan doprinos ljudskoj solidarnosti i zajedničkoj izgradnji staze destigmatizacije i novih pogleda u zdravije društvo!