Novi domaći modni brend fokusiran na udobnost šalje poruku o pozitivi i različitosti

by | 22 studenoga, 2020

Koliko god da je cijela ova godina bila prepuna izazova koji su nas ponekad znali dovesti do ruba izdržljivosti, moramo se složiti oko jednog – vratila nas je temeljima.

Napokon smo došli na ono što smo s vremena na vrijeme znali i zaboraviti – brigu o samima sebi, okrenuli se svojim željama, problemima, ljubavima i ciljevima na kojima radimo više nego ikada. Prisjetili smo se da je psihičko i fizičko zdravlje na prvome mjestu, pa tako i ono što stavljamo na sebe. Zaboravili smo barem nakratko na visoke potpetice, uske haljine, traperice i neudobne komade, te smo se prebacili u udobnu odjeću od organskih materijala u kojoj se osjećamo “svoje”. Taj veliki zaokret doživio je i svijet mode, pa ne čudi i pojava genijalnih novih brendova na domaćem tržištu koji su fokusirani na kvalitetu, ekomaterijale i poticanje kupovine od malih, domaćih proizvođača zbog kojih više nećete imati potrebu kupovati izvan zemlje.

Domaća travel blogerica i marketing stručnjakinja Andrea Trgovčević i njezina prijateljica Petra Perkov još u travnju krenule su na svoje poslovno ostvarenje snova u obliku osnivanja modnog brenda Twnty – Twnty koji se bazira na različitosti i ostavljanju onog negativnog iza nas, pamteći pritom sve lekcije koje nas je ova godina naučila. Fokusirane na udobnost koja trpi sastanke, treninge ili nedjeljnu “špicu”, kreirale su komad kojem svi trenutačno težimo. Naravno, riječ je o trenirci u koju ćete se, vjerujte nam, zaljubiti na prvi dodir jer 100 % brušeni pamuk je nešto što želite osjetiti na svojoj koži.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli TWNTY – TWNTY (@twntytwntyofficial)


Petra i ja obožavamo nositi komplete. Ono što za nas znači riječ komplet – spreman si u sekundi, osjećaš se dobro, moćno, ali i udobno. Korona nam je dala predah od užurbanih način života i odlučili smo krenuti u potragu za finim materijalima koji će ispuniti očekivanja i obući regiju u komplete. Moram priznati da nije bilo lako, ali nakon duge potrage došli smo do materijala u bojama kakve smo htjele. Mekan, udoban, prozračan i topao u isto vrijeme – to je bilo to. Nakon toga je uslijedilo usavršavanje modela, željele smo uniseks. Nismo mislile da postoji model koji može svima stajati, ali sad već vjerujemo da smo na dobrom putu. Svaka bliska osoba u našim trenirkama nabaci veliki osmijeh nakon što ih proba i to je najveća nagrada. Naš cilj je prigrliti udobnost koju je ova godina donijela sa sobom u modnom svijetu, a prekrižiti sve ostalo”, priča Andrea.


Ono što su ove mlade i perspektivne djevojke pokrenule tek je početak. Za budućnost, planiraju razvoj brenda u smjeru modernih, udobnih i kvalitetnih komada koje će baš svi moći uvrstiti u svoj ormar. Više o komadima i brendu možete vidjeti na Instagramu i službenim web-stranicama na kojima kupovina počinje danas u 18 sati.

 

Foto: PR