Nova modna priča dizajnerice Suzane Vuljan ideja je povratku starim korijenima

by | 19 travnja, 2020

Novi projekt dizajnerice Suzane Vuljan nastao je iz ideje da se vrati starim korijenima, tj. grafici i da to spoji s modnim dizajnom. Ideja je bila razviti unisex street style brend.

Suzana Vuljan ljubitelj je minimalizma i takav pristup dizajnu jezadržala od samih početaka. “Minimalizam za mene može biti glasniji od šarenila u kombinaciji s dobrim krojevima. Kolekcija trenutačno u ponudi ima majice dugih rukava u tri boje gdje sam se poigrala s geometrijom i bojama, mreža jaknu koja je izrađena od mreže koje možemo vidjeti na košarkaškim dresovima, a ostatak kolekcije su print majice. U ilustracijama sam također zadržala minimalizam. Trenutačno u ponudi imam nekoliko različitih printova, a više možete vidjeti na fotografijama. Kako će se priča razvijati dalje još ne znam, zasad mogu kazati da s vrimenom planiram uvesti još neke odjevne predmete”, izjavila je dizajnerica.

Na ovom projektu od ideje do realizacije prošlo je osam mjeseci. Prvo o čemu je dizajnerica promišljala bio je sâm naziv brenda te se odlučila za izraz iz sporta “Double Pass” jer je cijelu priču htjela povezati sa sportom. Zatim je s dizajnerom iskomunicirala dizajn loga za brend. “Također sam upisala doškolovanje za program Ilustrator i dalje se usavršavam na tom području. Otprilike mi je trebalo mjesec dana za dizajn majica i ilustracija”, ističe dizajnerica.

“Tkanine koje sam koristila za izradu kolekcije stigle su iz tvornice u Sloveniji, bitno je bilo izabrati dobru tkaninu koja će odgovarati dizajnu kojeg sam osmislila. Preferiram prirodne tkanine te sam izabrala pamuk u kombinaciji s elastinom. Zatim ide krojenje i šivanje majica. Izrada etiketa za brend mi je iznimno važna jer se radi o zadnjem “touchu” kako bi dizajn bio potpun, ovaj put sam se odlučila za kombinaciju crveno/bijelo”, ističe dizajnerica.

Print majice dogovoren je s tiskarom u tehnici sito tiska, a pri odabiru majice za tisak fokus je bio na kroju i materijalu. Kolekciju je fotografirao Alen Marić s modelima Anom Vrdoljak i Josipom Vuletićem. Tončica Baković pobrinula se za make-up, a za frizuru je zaslužna Maja Brajević, vlasnica Cut Mat frizerskog salona.

Ideja snimanja kampanje bila je odmaknuti se od klasičnih kampanja za odjeću. “Htjeli smo na jedan neobičan način oživjeti zgrade u kvartu Blatine (Split) s ciljem da osoba koja je ispred objektiva izgleda veće od zgrade ili u nekim slučajevima gdje zgrada “odskače” od osobe. Ako će se ovo gledati s fotografske tehničke strane, svjesno je fotografijom radio pogreške. Možda ovo nije najbolji način kako prikazati odjeću, ali je svakako jedna jako drukčija kampanja”, ističe dizajnerica.