Nova era Shiseido make-upa

by | 27 studenoga, 2018

Osnovan 1872. godine u okrugu Ginza u Tokiju, Shiseido je uvijek bio predvodnik u svijetu ljepote. Relansiranje Shiseido color make-upa u 2018. je uzbudljivo novo poglavlje u dugoj povijesti inovacija tvrtke.

Misija brenda jest otkriti tajne J-ljepote u svijetu, predstavljanje bogate japanske tradicije i revolucionarne tehnologije u jednom.
Kompletna, moderna, minimalistička zbirka.
Vizionarno, izražajno i kreativno.

Rezultat? Žive boje, besprijekoran završetak I neprimjetne teksture na koži. Spaja dvije važne stvari za  Shiseido, umjetnost i znanost. Crpeći inspiraciju iz kulture, mode i japanskog dizajna Shiseido make-up spreman je za revoluciju na tržištu kozmetičkih proizvoda i redefiniciju granice make-upa.

BEAUTY REIMAGINED.

BEAUTY MADE WITH SOUL.

VIDLJIVO OSJEĆAMO NEVIDLJIVIM

Izvrsna i dugotrajna tekstura, snažne, upečatljive boje.
Linija sastavljena od nekoliko višenamjenskih proizvoda s više učinaka i više konačnog dojma. Jill Scalamandre, predsjednica globalnog make-upa u Shiseidovom centru  izvrsnosti objašnjava: “Bitno je stvoriti most između proizvoda za njegu kože koji predstavljaju našu tradiciju i naš ponos, i Shiseido make-upa. U području inovacija u formulama, Shiseido i dalje nema konkurencije u industriji. Naš je cilj razvijati tu tehnologiju. Revolucionarne teksture u boji, koje se savršeno usklađuju s našom pozicijom u segment njege za kožu (skincarea).”

ČETIRI TEKSTURE, 18 PROIZVODA, 118 NIJANSI

DEWS

Potpuno nova kategorija. Stvara svjetlost i transformira je na površini kože.

GELOVI

Reformulirana tekstura s tehnologijom koja je kontradiktorna. S jedne strane snažna, intenzivna i dugotrajna boja, a s druge osjećaj nevjerojatne lakoće.

PUDERI

Tradicionalni pigmenti iznenađujuće transparentne formule, prilagodljivi, lako se miješaju sa ostalim teksturama i nježno prilagođavaju koži.

TINTE

Redefiniraju antičku umjetnost japanske kaligrafije, spajanjem preciznosti grafike i ekstremnog intenziteta.

KAMPANJA

Poznata make-up artistica Kara Yoshimoto-Bua predstavlja Dews, međunarodna multimedijalna umjetnica Yi Zhou utjelovljuje gelove, plesačica i glumica Sonoya Mizuno lice je pudera i kantautorica/pjevačica  Banks predstavlja tinte.

“Ova linija mijenja način na koji živimo ljepotu, zbog čega smo tražili umjetnice čiji je rad preoblikovao kreativne granice njihove industrije, od plesa do glazbe kroz umjetnost i make-up “, kaže Doug Jacob, glavni kreativni direktor i suvoditelj JWALK-a (kreativna agencija s punim uslugama koju je nedavno preuzeo Shiseido). “Od početka je jedan od naših prioriteta raditi s umjetnicima koji su imali autentičnu vezu s brandom Shiseido, kao i sa svojom japanskom ostavštinom ili zbog njihovog podrijetla ili njihove umjetnosti. “

Shiseido je usvojio jedinstveni globalni pristup ovom relaunchu odabirom raznolike skupine umjetnika kao zaštitnih lica Shiseido make-upa i razvijanjem unutar novog make-up centra izvrsnosti tvrtke u New Yorku. Rezultat stalne međunarodne suradnje koja nadilazi sve prepreke.

Da bi je realizirao, Shiseido je iz svog sjedišta, u Tokyju, radio na sve strane i pronašao svoju tim žea diljem svijeta (koji ima više od 1.000 žena u 13 zemalja). Ova je inovativna kolekcija izvanredan uvid u Japan i J-Beauty svim ljubiteljima ljepote.

J-DIZAJN

Mao Komai, glavni dizajnerski arhitekt u Shiseidu, stvorio je dizajn zajedno s timom inženjera. Moderan i vrhunski, koristeći neke od najtanjih komponenti koje su trenutno na tržištu i dodavanjem bezvremenskih, prepoznatljivih elemenata kao što su ikona crvene lakirane linije branda što “simbolizira vitalnu snagu koja teče u prirodi, živa i individualizirana ljepota”, objašnjava Komai. „Da, bili smo snažno inspirirani japanskom fukusom, koja se koristi za čišćenje alata koji se koriste za tradicionalnu ceremoniju čaja”, dodaje on. Osjećaj glatkoće nudi dodatni osjetilni element ove linije koja utjelovljuje ideju “luxe tech”: ljepota i luksuz isprepliću se s avangardnom tehnologijom.

Tagovi: