

Ekskluzivno dostupna u Konzumovim prodavaonicama, nova “Budi Melem” kolekcija standardno je nježna prema koži, a ukrašena ilustracijama djece Melemovog tima ima plemenitu svrhu. Naime, simboli sretnog, bezbrižnog djetinjstva vizualno ističu ovu kolekciju od redovne Melemove ponude i apeliraju na potrošače da “budu melem” jedni drugima. Početkom prosinca, 5 % prihoda od prodaje ove jedinstvene kolekcije, u cijelosti će se donirati udruzi “RTL pomaže djeci”. Jer Melem je “melem”, a svako dijete treba biti sretno!

Djeca Melemovog tima ilustrirala su svoje sretno djetinjstvo, a crteži su iskorišteni za novo ruho Melemove najprodavanije kolekcije Dragocjena ulja. Crteži i natpis “Budi Melem” daju joj plemenitu svrhu. Naime, od početka srpnja posebna “Budi Melem” kolekcija prodavat će se ekskluzivno u prodavaonicama Konzuma, koji je ove godine odlučio sudjelovati u inicijativi te je kao partner podržao ovaj dobrotvorni projekt od čije se prodaje 5 % prihoda u cijelosti donira udruzi “RTL pomaže djeci”.

Kuća je simbol sigurnog, bezbrižnog odrastanja, bubamara donosi sreću, a mama voli tratinčice i nesebično dijeli ljubav – šarene dječje ilustracije imaju i poruku, a djeca Melemovog tima žele da svako dijete bude sretno. Povrh toga, “Budi Melem” kolekcija donosi topsellere za njegu osjetljivih usana, ruku i tijela, kao i mirisnu nježnost, ali i moćnu zaštitu od isušivanja. Spojivši iskrene osjećaje i iskrenu učinkovitost Melem kozmetike, i ove je godine nastala prekrasna priča koja donosi dobrobit onima kojima je pomoć najpotrebnija – najmlađima.

“Koristim priliku zahvaliti Konzumu na uključivanju u projekt i velikoj podršci koju su dali putem plasmana “Budi Melem” kolekcije na svoja prodajna mjesta”, izjavila je Anamari Halilović, brend menadžerica Melema i upraviteljica zaklade “Budi Melem” te nastavila: “Projekt je prošle godine ostvario izvanredan rezultat, udruga “RTL pomaže djeci” u potpunosti je iskoristila donaciju i tako pomogla mališanima. Želja nam je da i ove godine “Budi Melem” bude pokretač pozitivne promjene u društvu, sinonim za dobra djela i brigu za one najmlađe na kojima svijet ostaje. Budimo melem jedni drugima – baš kao što Melem brine o našoj koži, nježno i nenametljivo”, zaključila je Anamari.

Udruga “RTL pomaže djeci” i ove se godine pokazala kao idealan partner na projektu. Zahvaljujući svom dugogodišnjem profesionalnom radu i transparentnom poslovanju, a kroz podršku projektima neprofitnih organizacija koje se bave djecom diljem Republike Hrvatske, Udruga ima izvrstan uvid u to gdje je pomoć najpotrebnija.
Uz bezrezervnu podršku Konzuma, “Budi Melem” kolekcija prodavat će se od srpnja u svim Konzumovim prodavaonicama, kao i na www.konzum.hr. Sva će se prikupljena sredstva donirati putem zaklade “Budi Melem” udruzi “RTL pomaže djeci” početkom prosinca, za pomoć radu udruge.
“Budite melem” jedni drugima, potražite omiljene Melem proizvode u novoj, veseloj ambalaži i podržite projekt.




