POZDRAVITE SE S OVIM KUPAĆIM KOSTIMIMA! Otkrivamo vam koja se najprestižnija linija kupaćih kostima ukida!

by | 2 svibnja, 2016

Victoria’s Secret brend je jednako prepoznatljiv po kupaćim kostimima kao i po donjem rublju. U posljednje dvije godine, brend je čak producirao razmetljiv TV swim specijal za CBS kako bi prikazao kolekciju. Sa+ tim je sada gotovo. Kako prenosi BuzzFeed News, Victoria’s Secret brend ukida liniju kupaćih kostima nakon ove godine, a zamijenit će je active wear linija.

Iz matične kompanije brenda Victoria’s Secret, L Brands, prošle godine stigao je podatak da linija kupaćih kostima sudjeluje s oko 500 milijuna dolara u godišnjim prihodima brenda, ali su u kolovozu ostvarene prodaje bile niže od očekivanih.

Les Wexner, generalni direktor kompanije L Brands, ranije ovog mjeseca je dao izjavu da kompanija “radi ove promjene kako bi ubrzala rast i ojačala posao, sužavajući fokus i pojednostavljujući poslovni model.”

Iz kompanije Victoria’s Secret također su rekli da će napustiti svoj čuveni koncept kataloga i reorganizirati posao u tri sekcije: Victoria’s Secret lingerie, Victoria’s Secret beauty i Pink.