Od kreme do maske: 5 korejskih beauty bestselera koje morate probati barem jednom u životu
Ovi proizvodi odražavaju inovativnost, prirodne sastojke i fokus K-beautya usmjerenog na rezultate, što ih čini neophodnima za svaku rutinu njege k...
Ovog proljeća Guess slavi 35. godišnjicu te kroz Guess Originals capsule kolekciju predstavlja hommage kultnim reklamnim kampanjama. Glavnu ulogu ponovno preuzima dobro poznata Guess muza – Hailey Baldwin, a pridružio joj se i šarmantni Stefano Sala.
Već dobro provjerena formula crno-bijelih fotografija predstavlja Guess Originals 1981 Capsule kolekciju, slaveći na taj način 35 seksepilnih godina inovativnog dizajna, ponosa i uspjeha.
Nova reklamna kampanja plod je kreativne palice Paula Marciana, kojem se pridružila i renomirana modna fotografkinja Tatiana Gerusova, koja gotovo savršeno odražava američki GUESS stil i bogatu jeans povijest koja je i obilježila brend u proteklih nekoliko desetljeća. Kroz fotografski objektiv Tatiane, promatrač može uživati u prošlim vremenima kada su braća Marciano uspjela transformirati jeans od radničke verzije odjeće u must-have fashion komad! Kampanja je snimljena na autentičnoj lokaciji jedne kalifornijske denim praonice, a prikazuje senzualnost i bezbrižnost koju su Hailey i Stefano savršeno utjelovili. Trideset pet godina nakon kreiranje koncepta denim kulture, Guess je do danas zadržao status jeans predvodnika.
Guess Originals 1981 Anniversary Capsule kolekcija zadržava tehnike koje su koristili i braća Marciano u 80-im godinama prošlog stoljeća. Ručno utkane naljepnice, gumbi i zakovice izvorni su elementi kultne kolekcije. Guess je i tada, kao i sada, uspješno spajao moderno i vintage u neodoljive modne komade.
Logomanija 90-ih godina vraća se na velika vrata. Oversized majice kratkih rukava nose se preko traperica s visokim strukom – vibracije 90-ih ponovno vladaju ulicama i modnim pistama!
Proljetna Guess Originals 1981 Anniversary Capsule kolekcija za njega donosi retro elemente nikad prežaljenih 90-ih godina s raznovrsnim bojama i grafikom na oversized majicama, ali također dominira i old school Guess logo te se na velika vrata vraćaju vintage jakne u vibrantnim bojama. Traper dolazi u tamnim, ali i različitim indigo varijantama. Guess muškarac uživa u modernoj verziji stila 90-ih godina!