Naučite razlikovati originalni proizvod i njegovu kopiju

by | 30 kolovoza, 2013

Lažnjaci su svuda oko nas. Sve je više butika koji u svojoj ponudi imaju replike poznatih svjetskih brendova, počevši od torbica, cipela, pa sve do naočala, majica i ostalih modnih predmeta. Da stvar bude gora, lažnjaci se sve bolje izrađuju, pa ih je nekada vrlo teško razlikovati od originala. Ako vam je stalo do kvalitete i do onoga što kupujete, ovaj kratak vodič pomoći će da ubuduće, za tren oka, prepoznate robu koja je ili nije izašla iz radionica velikih svjetskih brendova.

Cipele

Kada je riječ o cipelama, dizajneri širom svijeta ulažu puno kako bi napravili cipelu koja je na prvi pogled lijepa, chic i savršeno dizajnirana, ali prije svega udobna. Udobnost cipele je uvijek na prvom mjestu, kao i precizan način izrade. Ukoliko cipele koje kupujete nemaju kvalitetno pakiranje, odnosno čvrstu kutiju i zaštitnu vrećicu koje na sebi imaju ispisano ime brenda, velika je vjerojatnost da se radi o lažnjacima.

Torbe

Prije nekoliko godina nije bilo teško prepoznati lažnjake. Loša koža, jeftine kopče, pogrešno ispisano ime brenda bili su samo od nekih jasnih znakova da je riječ o lošoj robi. Međutim, s godinama su lažnjaci postali sve bolji, pa ih je samim time i teže prepoznati. Ali svakako nije nemoguće.

Ono što odmah, prilikom kupovine, trebate potražiti jest serijski broj. On se nalazi unutra ili pak skriven u džepu torbe. Materijal će vam također puno toga reći. Ukoliko je koža, onda na nju treba i mirisati, dok platnene torbe moraju biti čvrste i dobro proštepane. Zavirite i u njezinu unutrašnjost. Postava torbe koja nije precizno ušivena i koja je lošeg materijala također će vam jasno reći da se radi o torbi koja nije original.

Također, očigledni lažnjaci nemaju oznake brendova unutar torbe, dok je kod originala ime brenda ušiveno ili utisnuto izravno na materijal od kojeg je torba napravljena.

Nakit i satovi

Zlatan i srebrni nakit poznatih svjetskih marki nikada ne smije biti šupalj ili lagan. U tim slučajevima je sigurno da se radi o kopijama. Većina robnih marki na nakitu ima ugravirani žig, a ukoliko žig nije vidljiv, jasno je da se radi o lažnom nakitu. Ista pravila vrijede i za satove.

Također, ono po čemu se prepoznaju pojedine marke nakita je dizajn pakiranja.

Bilo kako bilo, vodite računa prilikom kupovine, jer je prodaja lažirane robe uzela poprilično maha. Tome u prilog jasno ide i podatak da će 2015. godine zarada od prodaje lažnjaka premašiti svotu od 1,7 milijardi dolara, što će biti više od dva posto svjetske ekonomije.

Izvor: Telegraf

Tagovi: