Da, Zara je izbacila parfeme za kosu i da, izvrsni su
Poznati španjolski high street brend ponovno nas je oduševio novitetom iz svog beauty odjela. U Španjolskoj je prošli mjesec najavljeno da je linij...
Za kožu i kosu
Ako je davno prošlo vrijeme kada ste se “kačili” na svaku novotariju s TikToka te sada pažljivije i mudrije odabirete što ćete isprobati, izdvojili smo tri proizvoda koja su uistinu vrijedna vaše pažnje.
S obzirom na podatke o gledanosti, pozitivne komentare i odlične online recenzije, ovi su proizvodi za njegu kože i kose, nakon što su prošli na tisuće testiranja, postali viralni. Stoga vjerujemo da eksfolirajućem toniku The Ordinarya, kapima za brončani sjaj Drunk Elephanta i ColorWow anti-frizz spreju za kosu apsolutno vrijedi dati šansu da pronađu mjesto na vašoj beauty wish listi. Mi ćemo ih nastaviti koristiti i u 2025. godini.
View this post on Instagram
U 2024. nekoliko kozmetičkih proizvoda postalo je popularno na TikToku, s milijunima pregleda i golemom popularnošću. Riječ je o ova tri proizvoda:
Ovaj je tonik postao prava senzacija zbog svoje sposobnosti da vidljivo poboljša teksturu i sjaj kože. The Ordinary je odavno poznat po tome što nudi visokokvalitetne sastojke po pristupačnim cijenama, a ovaj je proizvod posebno postao popularan zbog svoje učinkovitosti u zaglađivanju suhih mrlja, ujednačavanju tona tena i liječenju akni na tijelu.
Korisnici TikToka posebno su pohvalili njegove prednosti ne samo za lice već i za ciljane probleme na koži kao što su akne na leđima. Hashtag #TheOrdinaryToner prikupio je 205 milijuna pregleda u 2024., što ga čini jednim od proizvoda za njegu kože o kojem se najviše raspravljalo.
D-Bronzi Sunshine Drops postale su TikTok senzacija zbog svoje sposobnosti pružanja trenutnog, prirodnog brončanog sjaja bez izlaganja štetnim UV zrakama dok istovremeno štite kožu formulom s antioksidansima. Prožete vitaminom D i peptidima, ove su kapi postale popularne ne samo zbog svojih dobrobiti za kožu već i zbog glatkog, blistavog završetka koji pružaju.
Proizvod je brzo prikupio 154 milijuna pregleda na TikTok, a zvjezdani endorsment poznatih, uključujući i TikTok zvijezdu Alix Earle, značajno su pridonijeli njegovoj popularnosti.
Zahvaljujući tvrdnji da kosu čini otpornom na vlagu čak do četiri šamponiranja, ovaj je sprej postao heroj u borbi protiv kovrča na TikToku, privlačeći golemih 142 milijuna pregleda. Korisnici s različitim teksturama kose pokazali su njegovu učinkovitost, posebno na kovrčavoj i valovitoj kosi. Naveli su da pruža elegantan, sjajan finiš, što ga čini idealnim za osobe koje vole blistavi i zaglađeni look.
Foto: IKvyatkovskaya, iStock via Getty Images Plus