najprodavanije kreme za lice
3 najprodavanije kreme za lice
Lice & Make-up LJEPOTA

Ovo su 3 najprodavanije kreme za lice u 2025.: europski klasik, k-beauty hit i dermo senzacija

by Magda Dežđek

10.12.2025.

Od europskog klasika koji nezaustavljivo obara rekorde, do korejskog skincare hita koji suvereno vlada digitalnom scenom, ove su tri kreme za lice definirale globalnu njegu kože ove godine.

U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno pojavljuju novi brendovi, novi aktivni sastojci i još noviji TikTok trendovi, stvarna vrijednost više nego ikad leži u proizvodima koji uspijevaju ostati relevantni.

Godina 2025. pokazala je vrlo jasno da potrošači ne biraju nasumično, niti se daju lako zavesti viralnim obećanjima. Europski ali i globalni podaci prodaje u beauty industriji iznjedrili su tri kreme za lice. One su ostvarile najveću prodaju i najstabilniji rast, i time definirale navike milijuna korisnika.

Svaka od njih dolazi iz potpuno drugačije tradicije; od njemačkog masovnog brenda koji je dio gotovo svake hrvatske kupaonice, preko sofisticiranog K-beauty proizvoda koji je preuzeo online tržište, pa sve do američkog dermatološkog brenda čija formula osvaja ljude koji žele rezultate bez suvišne filozofije.

Najprodavanija krema u Europi

najprodavanije kreme za lice

Prva na popisu je NIVEA Soft, apsolutni europski rekorder. Iako njezina jednostavna bijela teglica ne sugerira ništa spektakularno, brojke govore potpuno drugačije. Prema podacima Beiersdorfa, vlasnika brenda, NIVEA ostvaruje prodaju veću od 5,2 milijarde eura godišnje, što je snažan indikator da Soft ostaje najprodavanija krema u Europi.

Ona nije trend, nego navika. Koriste je generacije, dijeli se unutar obitelji, stoji na policama supermarketa i u buy-on-the-go trenucima često se nađe u nečijoj torbi.

Najprodavanija krema digitalne generacije

najprodavanije kreme za lice

Druga krema dolazi iz potpuno drugačijeg svijeta, onog digitalnog, brzog, globalnog, i nosi ime Dr. Althea 345 Relief Cream. Njezin uspon nije bio postupan ni tradicionalan; ona je eksplodirala zahvaljujući online zajednicama, recenzijama i Amazonovim statistikama. Podaci za 2025. pokazuju da je upravo ova krema najprodavanija na Amazonu u kategoriji hidratantnih krema za lice, nadmašujući sve klasične brendove.

Njezin uspjeh leži u onome po čemu je K-beauty postao fenomen: lagane teksture, nježni sastojci, fokus na umirenoj, nahranjenoj koži i proizvod koji pogađa zahtjeve ljudi koji žele trenutno olakšanje, ali i dugoročno poboljšanje.

Američki dermo bestseler

najprodavanije kreme za lice

Treća krema nalazi se u sredini između tradicije i futurizma. Univerzalna CeraVeova Intensive Moisturizing Cream pripada dermo kategoriji, onoj u kojoj se kupci vode logikom, sastojcima i preporukama dermatologa. Iako je prvenstevno namijenjena njezi tijela, mnogi tvrde da je savršena za suhu kožu lica. Njezin rast u 2025. posebno je vidljiv u statistikama e-trgovina gdje se nalazi među najprodavanijim kremama na svijetu.

CeraVe se oslanja na jednostavne formule, prisutnost ceramida i minimalistički pristup koji obećava optimalnu hidrataciju bez agresivnosti, bez mirisa i bez nepotrebnih dodataka. Kao odgovor na sve veći broj ljudi s osjetljivom, narušenom barijerom i željom za proizvodom koji “radi posao”, ova krema savršeno sjedne u kožne rutine onih koji svoju beauty rutinu više ne povezuju s ritualom, nego sa stabilnošću i pouzdanošću.

Foto: Dupe; PR