Najčešće pogreške koje radite prilikom kupovine cipela

by | 28 siječnja, 2015

Pročitajte ovo prije nego što krenete u sljedeći shopping.

christian-louboutin1

Ako bismo morali izdvojiti jednu stvar koju ne volimo kada je o shoppingu riječ, to bi definitivno bilo vraćanje kupljenih stvari. A to se izgleda najčešće događa kada je obuća u pitanju. Ne samo da se dogodi da budete razočarani time što je kupovina cipela bila potpuni neuspjeh, tu je i i činjenica da morate prolaziti kroz situaciju vraćanja istih, zbog kojih ste prije samo nekoliko dana bili toliko uzbuđeni.

Zbog toga su prodavači obuće odgovorili na dva pitanja: Koje su to najčešće pogreške prilikom kupovine cipela i zbog čega najčešće one budu vraćene?

Pogreška #1

Pogrešan broj cipela

Razlog broj 1 za vraćanje obuće je pogrešna veličina. Iako je ovo jedan od najočiglednijih razloga, ponekad može biti izvan svake kontole. Žene često žure i ne obraćaju dovoljno pažnje tijekom same kupovine, dok se događa da ih neke kupuju bez da ih prvo probaju. Ako naručujete online, savjet koji su prodavači dali je da pogledate sizing chart. Također bi bilo dobro da pročitate komentare žena koje su već obavile online kupovinu nekog brenda.

 Pogreška #2

Neudobne cipele

Prije nego što vratite cipele zbog toga što ste shvatili da su jako neudobne ili zbog bilo kakvog drugog diskomfora, pokušajte naći način da sami riješite problem. Dajte im još jednu šansu, kupite silikonske uloške, odnesite ih postolaru na intervenciju… Ako ništa od toga ne uspije, onda ih vratite natrag.

Pogreška #3

Impulzivna kupovina

Prema podacima prodaje iz Barney’s dućana, većina žena vrati cipele, jer su jednostavno promijenile mišljenje o njima kada su došle kući. Da biste osigurali sljedeću kupovinu, predlažemo da, kada vam se neke cipele svide, malo razmislite o njima prije nego što ih odlučite kupiti. Ako i dalje razmišljate o njima nakon sedam dana, onda zaslužuju zauzeti mjesto u vašoj kolekciji obuće.

Izvor: elle.rs