MODA.HR POP-UP CONCEPT STORE: Tihana Harapin Zalepugin istinska je ambasadorica hrvatskog modnog dizajna!

by | 21 prosinca, 2015

Moda.hr Pop-up Concept Store okupio je 13 imena hrvatskog modnog dizajna, a u posljednjem predblagdanskom shoppingu uživale su brojne Zagrepčanke, Zagrepčani i njihovi gosti. Među njima je bila i modna agentica Tihana Harapin-Zalepugin, istinska ambasadorica hrvatskog modnog dizajna, koja je zahvaljujući Moda.hr Pop-up Concept Storeu svoj ormar upotpunila novim dizajnerskim komadima.

”Oduševila me ideja, a posebno realizacija kupovine izravno od dizajnera, kontakt s njima i savjeti. Od ulaza u prostor do garderobe mogli ste se potpuno opremiti, isprobati i na Cvjetni trg izaći kao kompletno nova osoba. Bila sam puna vrećica: haljina Katarina Džale Soul Fashion, tunika Iva Karačić i torba BAGS by Kristina Fazinić novi su stanovnici mog ormara”, izjavila je Tihana Harapin-Zalepugin koja je otkrila kako će nakon shoppinga kao u pravom ženskom filmu subotu nastaviti na kavi s prijateljicom.

Hrvatski modni dizajn rado bira i nosi i PR stručnjakinja Ines Preindl, koja je odabrala hrvatski brend jedinstvenih poslovnih torbi AD’sign čija paleta boja oduševljava ljubitelje mode. Pjevačica Neda Parmać odlično surađuje s dizajnericom Marinom Jerant, pa nije propustila priliku provjeriti nove modele brenda LUKABU, a osječka veza glumice Katarine Baban i brenda Fashion Disorder dizajnerice Manuele Lovrenčić nastavila se i u Zagrebu na Moda.hr Pop-up Concept Storeu.

”Ideja je bila okupiti hrvatske modne dizajnere na jednom mjestu kako bi u predblagdanskoj groznici omogućili posjetiteljima ekskluzivni shopping modela iz aktualnih kolekcija po atraktivnim cijenama i mislim da smo u tome uspjeli’‘, kaže Lucija Biondić, urednica portala www.moda.hr i organizatorica Moda.hr Pop-up Concept Storea.

Torbe i ruksaci BORŠA by Mala Radnja Dizajna bili su apsolutni hit, pažnju posjetitelja plijenili su savršeni unikatni kaputi brenda DORA, haljine koje su stigle iz ateljea Karaka design, atraktivni Neha Neha i Pandora komadi, a veliki interes izazvala su i dva debitantska brenda Moda.hr Pop-up Concept Storea – Manufraktura i LOVEMia.

Najdraži poklon mnogih žena ovih blagdana jest Ženski rokovnik, a da su to prepoznali i muškarci, otkrila je Dunja Tadić, autorica Ženskog rokovnika koja je prvi put sudjelovala u jednoj ovakvoj modnoj priči. Jednodnevna prezentacija rada hrvatskih dizajnera uz druženje s autorima i ove se godine pokazala kao završni događaj uspješne dizajnerske godine koji je izazvao veliki interes posjetitelja.

Fotografije: Mirko Janković