10 najboljih ruževa u ružičastim i koraljnim nijansama
Recite zbogom svom omiljenom nude ružu. Pozdravite vruće ljetne dane uz koraljni ili ružičasti ruž koji će vašem tenu udahnuti dašak boje. Kor...
Japanska kozmetika polako dolazi na poziciju korejske
Nakon što se svijetom proširio K-beauty i osvojio srca mnogih ljubiteljica kozmetike, te zasjeo na sam tron skincarea na tržištu u zadnjem desetljeću, došlo je vrijeme da se napravi mjesta za J-beauty.
Riječ je o japanskoj kozmetici koja je vrlo minimalistička i tehnološki vrlo napredna, a na nju snažan utjecaj ima tradicija Japana i odlično targetira kožne probleme. Pojava koronavirusa stavila je još jednom fokus na minimalizam ne samo u upotrebi make up-a, već i skincarea, zbog čega je korejska rutina od 10 koraka počela gubiti na popularnosti. Dok se u korejskoj rutini proizvodi nižu jedan na drugi, japanska je ipak nešto prirodnija i minimalna, što je počelo itekako odgovarati željama potrošača.
U sljedećih 10 godina očekuje se porast J – beauty industrije zbog sve veće brige za zdravljem, a istovremeno i štednjom, što im ovakva kozmetika omogućuje. Raste već i sada u Europi i Americi zbog sve veće želje za prirodnim sastojcima, posebno rižinom vodom koja je jedan od glavnih sastojaka u njihovim skincare proizvodima.
Ideja J – beauty skincarea temelji se na prevenciji, što ni ne čudi s obzirom na trendove u beauty industriji koji se neprestano mijenjaju (kao što je pojava probiotika u kozmetici). Muškarci i žene više ne traže samo popravljanje štete, već prevenciju od potencijalne nastale štete na koži zbog vanjskih agresora.
I kao što smo već napisali, njihova metoda oslanja se na znanost i prirodu, te tehnološke sposobnosti i antičke tradicije i rituale. Naravno, ponajprije se temelji na usporavanju starenja, kao i u korejskoj kozmetici, no ono što u japanskoj imaju jest kobido – prirodna tehnika face lita koja se bazira na vrlo preciznim pokretima uz korištenje minimalno sastojaka. Nekoliko japanskih brendova već možemo nabaviti i u Hrvatskoj, a samo je pitanje vremena kada će potpuno zavladati i društvenim mrežama.
Foto: jchizhe via Getty Images