Za ovu luksuznu kremu i serum postoji lista čekanja od 30 000 osoba

Hvale se najinovativnijom formulom do sada

by | 11 listopada, 2023
Najprodavaniji serum i krema

Otkrivamo kako su dvije zlatne bočice za njegu kože zaludjele svijet ljepote. Je li beauty industrija učinila veliki iskorak naprijed ili je u pitanju tek veliki marketinški trik?

Kako prirodno lijepa i zdrava koža, s minimalno šminke, i dalje slovi kao najljepši izgled, nije ni čudo da je porasla potražnja za njegujućim proizvodima koji obećavaju da će nahraniti i zagladiti vašu kožu.

U moru beauty brendova nije se uvijek lako istaknuti, ali je novom američkom brendu Lyma to pošlo za rukom. Razvili su ga stručnjaci za ljepotu, liječnici za dugovječnost, dermatolozi, plastični kirurzi i biokemičari koji su na temelju znanstvenih istraživanja stvorili potpuno jedinstvenu formulu.

Formula koja mijenja pravila

Tipični proizvodi za njegu kože obično su formulirani s omjerom vode i aktivnih tvari 80 : 20. Lyma se hvali da su prvi čije formule sadrže obrnuti omjer – 80 posto aktivnih sastojaka i tek 20 posto vode. Osim toga, njihove su formule veganske, a ne sadrži sulfate, parabene i mirise.

Pročitajte: Pomladite se: ova 3 beauty alata potpuno će transformirati vašu rutinu njege kože

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LYMA (@lymalife)

Zlatni duo s listom čekanja

Lyma tvrdi da se najbolja učinkovitost postiže redovitom i kombiniranom upotrebom oba proizvoda – kreme i seruma. U 12-tjednom kliničkom ispitivanju na 50 osoba u dobi između 30 i 65 godina, 72 posto sudionika prijavilo je poboljšanje hidratacije kože, dok je 51 posto navelo poboljšanje čvrstoće.

Iako dva spomenuta proizvoda koštaju nešto više od 500 € i traju samo mjesec dana, ako se redovito koriste, zalihe proizvoda za nekoliko mjeseci su prodane u 24 sata. To je stvorilo listu čekanja od najmanje 30 000 ljudi, kako tvrdi brend, koji čekaju svoju priliku da iskušaju ove čarobne preparate za njegu kože.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LYMA (@lymalife)

Znanost ili PR?

Stručnjaci iz industrije ljepote tvrde da su za uspjeh proizvoda zaslužni znanstveni dokazni koje brend transparentno podastire, ali i velika podrška slavnih osoba. Gwyneth Paltrow, Naomi Watts i Kate Hudson samo su neke od holivudskih ljepotica koje su nahvalile Lymin čarobni duo u zlatnom pakiranju. Što je točno zaslužno za stvaranje pomame za novim njegujućim proizvodima, vrijedi pričekati i vidjeti.

Pročitajte: Usporite sat: pomlađujuća terapija matičnim stanicama u kućnoj varijanti

Foto:Ales_Utovko, iStock/Getty Images Plus via Getty Images

Tagovi: