Dizajner Zoran Mrvoš potpisuje kolekciju inspiriranu ženama koje se odupiru nasilju
Nekoć davno, u malom kraljevstvu postojala je princeza koja je sanjala o životu u bajci, o udaji za princa i sretnom životu. Ali život, nažalost, n...
Luksuzna modna kuća službeno je postala najpopularniji brend na društvenoj mreži, nakon što je dobila više od milijun “lajkova” u listopadu!
Fantastična brojka od milijun novih obožavatelja u jednom mjesecu omogućila je da profil modne kuće Louis Vuitton na Facebooku ukupno dobije više do 18 milijuna “lajkova”. Zahvaljujući tome, brend se probio na sam vrh popisa luksuznih modnih kuća na ovoj društvenoj mreži.
Porast se dogodio nakon odlične modne revije za sezonu proljeće/ljeto 2015. u Parizu, kao i glamuroznog otvaranja muzeja zaklade Louis Vuitton arhitekta Franka Gehryja, kojoj je prisustvovao i francuski predsjednik.
Među ostalim vodećim luksuznim brendovima na Facebooku nalaze se Burberry, Chanel, Adidas, Michael Kors, Dolce & Gabbana, Christian Louboutin i Roberto Cavalli.
Izvor: elle.rs