LORETA GUDELJ PREDSTAVLJA modnu interpretaciju romana Gabriela Garcíje Márqueza

by | 28 prosinca, 2018

Nedavno uspješno predstavljena kolekcija Cien años de soledad, kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila Ljubljana fashion week, dobila je novu kampanju inspiriranu remek-djelom kolumbijskog pisca Gabriela Garcíje Márqueza. Modnu interpretaciju romana koji je kapitalno djelo magičnog realizma dizajnerica je zamislila u prostoru jednog od najljepših slovenskih dvoraca – dvorcu Gutenbuchel u Šoštnju, gdje je u suradnji s NovAge Oriflameom snimila vizuale kampanje.

Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca. Nastojeći ilustrirati radnju knjige, Loreta Gudelj se vezala na simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira znamenitim za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost. Dizajnerica je birala kombinaciju zagasitih i žarkih tonova koje asociraju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove te krojeve prve polovice 20. stoljeća. Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke kombiniranim s tkanim detaljima te vintage gumbima. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju kapute, haljine, hlače, bluze, suknje i veste u različitim krojevima.

Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua) te frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaštitna lica kolekcije su Manuela Mlinar i Martina Heged (za Relatum Model Management). Kolekciju su upotpunili modeli cipela Les Autres iz Mass Hrvatska.

Novu kolekciju možete potražiti na web-stranici www.loretagudelj.com, na Facebook stranici: https://www.facebook.com/loretagudelj/, instagram profilu @lorecollections, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).

Tagovi: