L’Occitane lansirao mirise koji se nose slojevito: nova era personaliziranog parfemskog potpisa


Layering parfema, donedavno trik rezerviran za nišne znalce, sad ulazi u mainstream zahvaljujući L’Occitaneu. Nova kolekcija mirisa ne donosi samo elegantne bočice, nego i poziv na kreiranje vlastite mirisne priče.
Sjećate li se vremena kad se parfem birao kao životni potpis i godinama ostajao isti? Danas, u eri brzih trendova i personalizacije, taj koncept djeluje pomalo zastarjelo. Sve više beauty entuzijasta okreće se layeringu, praksi slaganja dvaju ili više mirisa kako bi nastao unikatni akord koji nitko drugi ne nosi. Niche parfemske kuće odavno potiču na takvo igranje, a sada se i mainstream brendovi, poput L’Occitanea, priključuju ovom globalnom fenomenu.

Nova kolekcija brenda, lansirana povodom njihove 50. obljetnice, zamišljena je kao redizajnirana kolekcija mirisa L’Occitane en Provence s idejom personalizacije. Svaki miris može funkcionirati samostalno, no njegova prava čarolija otkriva se u kombinaciji s drugima. Na taj način kreirate osobni akord. Nekome će se svidjeti svježina cedra obogaćena cvjetnim notama, dok će drugi posegnuti za kombinacijom voćnih i puderastih tonova.
L’Occitane ovom kolekcijom omogućuje da budete kreatori vlastitog mirisa, nudeći doživljaj koji je istodobno luksuzan i osoban te poziva na izražavanje vlastite kreativnosti i stvaranje mirisa koji govori baš o vama.

Uz novi dizajn i koncept, kolekcija donosi i modernizirane verzije najpoznatijih L’Occitane mirisa. Mirisi L’Occitan, Baux, Cap Cedrat i Herbae sada dolaze pod novim imenima: Lavande Poivre Noir, Cèdre Encens, Cèdre Gingembre i Ortie Blanche,zadržavajući svoj karakter, ali u elegantnijem, suvremenom izričaju. Tu su i dalje kultni Trešnjin cvijet, Fleurs de Cerisier, Néroli Orchidée, Rose i ostali.

Svi koji žele otkriti savršenu kombinaciju mirisa mogu zatražiti savjet estetskih savjetnica u L’Occitane trgovinama ili pronaći inspiraciju na njihovoj web-stranici.
Foto: PR



