Stigla je Think Ink cvjetna linija čestitki za posebne prigode
Sigurno ste ovih proljetnih dana pozvani na barem jednu proslavu krštenja, a možda i prve pričesti ili krizme. Upravo tim povodom, domaći kreativni...
Danska kompanija Lego, jedan od najvećih proizvođača plastičnih igračaka, odlučio je pokrenuti društvenu mrežu pod nazivom „Lego Life“ koja je namijenjena samo djeci do 13 godina. Naime, svrha ove mreže je omogućiti najmlađima da međusobno komuniciraju i objavljuju svoje radove. „Lego Life“ će vas podsjetiti na Instagramu, na kojemu možete vidjeti fotografije kockica i raznih kreacija koje su složila djeca, lajkati i komentirati fotografije svojih prijatelja. Osim toga, potiče korisnike na izazove i na to da se aktivnije zabave svojim Lego kockicama.
„Lego Life“ dostupan je na pametnim telefonima, iOS, Androidima u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Francuskoj. Razvijen je u suradnji s UNICEF-om i apsolutno je sigurna za djecu. „Lego Life“ je potpuno besplatan, no nažalost još ga nema u Hrvatskoj. Nadamo se da će uskoro doći!
Lorena Markoč
http://www.buro247.ua/lifestyle/technology/lego-social-network-for-kids.html