Kenzo tigar zaintrigirao horde urednika i blogera

by | 20 rujna, 2013

Kenzo ima problem! Od pomalo zaboravljene modne marke stigli su do točke kada se grčevito bore osigurati dovoljan broj aktualnog komada – duksa, čija je prodaja ušla u anale. Na svaka dva do tri sata, dio gdje stoje je opustošen.

Carol Lim i Humberto Leon, koji su preuzeli mjesto kreativnih direktora u Kenzu u srpnju 2011. godine, uspjeli su ostvariti veliki utjecaj na aktualnu modu i trendove. Dok su istraživali prošlost brenda, naišli su na simpatičan logo koji je prikazivao stiliziranog tigra. Odlučili su ga staviti na pulovere za kolekciju jesen/zima 2012/13.

Iako na prvi pogled ovo nije detalj koji bi mogao rastopiti srca modnih znalaca, preko noći ovo postaje apsolutno obavezan odjevni komad. Vibrirajuće boje i zanimljiv print zaintrigirao je horde urednika i blogera.

Međutim, ova popularnost nije poljuljala zdrav razum ovog simpatičnog dvojca, koji tvrde da su na svom primjeru dokazali da prava muško-ženska prijateljstva ipak postoje. Oni su mudro pokrili širok spektar kupaca, njihove cijene nisu nerealne i uvijek se zapitaju vrijedi li određena stvar stvarno toliko.

Izvor: ljepota.ba