Kako koristiti chat u izgradnji brenda? Doznajte na Weekend Media Festivalu!

by | 16 rujna, 2015

U vrijeme u kojem nove generacije potrošača i digitalne javnosti većinu svoje društvene interakcije obavljaju unutar chat grupa – za razliku od prijašnje prakse, u kojoj je dominantna bila komunikacija putem društvenih mreža sa širokim krugom javnosti – pristup proizvođača sadržaja i brendova treba se mijenjati kako bi bili učinkoviti u ostvarivanju željene komunikacije prema korisnicima. S načinima na koje je to moguće ostvariti, time steći i zadržati konkurentsku prednost u današnjem svijetu digitalnih platformi te ostati ukorak s trendovima u digitalnoj komunikaciji, sudionike 8. Weekend Media Festivala će u sklopu predavanja „Nove mogućnosti za društvenu interakciju s digitalnom javnošću 21. stoljeća“ u subotu 26. rujna upoznati Atanas Rajkov (Bugarska), generalni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu (CEE).

Atanas Rajkov je veteran u industriji mobilne komunikacije s više od 10 godina iskustva u rada na bugarskom tržištu. U VIVACOM-u, najvećem mobilnom operatoru u Bugarskoj, radio je na razvoju mobilnih tehnologija za telefoniju i usluge s dodanom vrijednošću (VAS). Radio je i na uspostavi te osnaživanju lokalnih startupova s fokusom na mobilnu telefoniju. Rajkov se pridružio Viberovom timu u svibnju 2015. te će na novom položaju nadgledati budući razvoj poslovanja Vibera u regiji središnje i istočne Europe s posebnom pažnjom na tržišta Bugarske, Grčke, Srbije i Mađarske.

Osmo izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održat će se od 24. do 27. rujna u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Ovo izdanje Weekend festivala okupit će više od 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, kao i približno 350 studenata iz cijele regije – ali i šire – a pratit će ga i gotovo 600 akreditiranih novinara. Posjetitelje Weekenda očekuje bogat program s više od 130 govornika i s obiljem zanimljivih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija. U sklopu Weekenda četvrtu se godinu zaredom održava i BalCannes, revija najboljih agencijskih projekata u šest zemalja regije, kao i treći SoMo Borac, nagrada za najbolja regionalna postignuća u području društvenih medija.