Jednostavni trikovi za mršavljenje

by | 7 listopada, 2013

Možda ste se pitali je li moguće malim izmjenama u prehrani utjecati na veliki gubitak kilograma i kako će to promijeniti vaš život. Prema mnogim istraživanjima, izmjene u načinu prehrane pomoći će vam ne samo da izgubite kilograme nego da ih se i zauvijek riješite. Evo što sve može utjecati na gubitak kilograma.

1. Kontrolirajte veličinu obroka

Vodite računa o veličini obroka tako što ćete ručak i večeru jesti na tanjuru za salatu. Kada jedete posno meso, nikada nemojte pojesti komadić veći od dlana vaše ruke. Da biste napravili male promjene za veliki gubitak kilograma, morate polako promijeniti životne navike kako bi se sve isplatilo.

2. Pridržavajte se pravila 70/30

Ovo pravilo podrazumijeva da sedamdeset posto obroka bude zdrava hrana, a trideset posto grickalice. Jedan dan u tjednu možete i malo varati, ali ne i pretjerivati.

3. Šetnjom do zdrave i vitke figure

Parkirajte se dalje od shopping centra, idite stubama i šećite kad god možete. Šetnjom ne samo da gubite kilograme nego i poboljšavate zdravlje, a osobito srce.

4. Napravite raspored vježbanja

Sigurno uvijek dobro razmislite prije nego što ste primorani otkazati termin kod zubara. Zašto onda ne biste na vježbanje isto tako gledali? Vježbajte svakoga dana bez izgovora. Na taj način će vježbanje postati dio vašeg života, a ne samo faza.

5. Ne unosite lošu hranu u kuću

Veliko NE je da u kući držite brzu i nezdravu hranu, koja vas dovodi u iskušenje da je pojedete. Ukoliko jednom tjedno žudite za sladoledom, izađite i kupite jednu kuglicu umjesto da kod kuće pojedete cijelu kutiju.

6. Neka vam salata bude glavno jelo

Neka vam salata bude glavno jelo svakog obroka kako biste unijeli što više vitamina, minerala i vlakana. Ovakav obrok će vam dati energiju i nećete unijeti previše kalorija.

Izvor: Superžena